استعلام مانده حجمی و زمانی بسته اینترنت همراه اول‎

استعلام مانده حجمی و زمانی بسته اینترنت همراه اول‎

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، یکی از اقدامات ضروری برای کاربران همراه اولی این است که قبل از تمام شدن بسته اینترنتی استعلام اینترنت خود را دریافت کنند چرا که تعرفه آزاد اینترنت بسیار بالاست. اگر دوست دارید با پرداخت هزینه کم به صرفه‌ای از اینترنت همراه اول استفاده کنید در ادامه همراه ما باشید.

معمولا تمام اپراتورها نزدیک شدن به پایان زمان یا حجم بسته اینترنت را از طریق پیامک به مشترکین خود اطلاع می‌دهند اما بعضی مواقع این پیام در میان پیامک‌های تبلیغاتی به چشم نمی خورد و مشترک باید هزینه بسیار زیادی را بابت مصرف آزاد اینترنت پرداخت کند درحالی که از آن بی‌خبر است مخصوصا اگر فرد جزو مشترکین دائمی اپراتور باشد.

چگونه می‌توان مصرف اینترنت آزاد را در اپراتورهای موبایل قطع کرد؟

برای این که چنین هزینه‌های زیادی را پرداخت نکنید بهتر است که گاهی اقدام به گرفتن استعلام وضعیت بسته اینترنتی خود کنید. چند روش برای گرفتن استعلام اپراتور همراه اول وجود دارد که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم.

- استعلام اینترنت همراه اول با استفاده از کددستوری:

دو کددستوری برای گرفتن استعلام مانده اینترنت همراه اول دوجود دارد. یکی از این کدها کددستوری #1*100* (ستاره صد ستاره یک مربع) کد استعلام مانده اینترنت همراه اول است که کافی است با سیم کارت همراه اولی خود این کد را شماره‌گیری کنید. پس از شماره گیری این کددستوری از قسمت منوی نمایش داده شده باید عدد «صفر» را انتخاب و ارسال کنید. پس از ارسال عدد صفر پیامی به شما ارسال می‌شود که به شما اعلام می‌کند «مشترک گرامی درخواست شما بررسی و نتیجه از طریق پیامک ارسال خواهد شد».

پس از گذشت کمتر از 5 دقیقه یک پیامک دیگر به شما ارسال می‌شود که شما را با جزئیات کامل وضعیت بسته اینترنت‌تان آشنا می‌کند. یکی دیگر از کدهای استعلام باقیمانده اینترنت همراه اول که در دسترس کاربران قرار دارد کددستوری #320*10* (ستاره ده ستاره سیصد و بیست مربع) است. پس از این که کددستوری گفته شده را شماره گیری کردید پیامی مبنی بر این که درخواستتان بررسی و نتیجه از طریق پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود به شما ارسال می‌شود. در نهایت پس از گذشت چند دقیقه پیامکی به شما ارسال می‌شود که جزئیات بسته‌های اینترنت فعال به شما توضیح داده می‌شود.

استعلام بسته اینترنت همراه اول با اپلیکیشن همراه من:

ممکن است در مواقعی دسترسی به اینترنت نداشته باشید و بخواهید از باقی مانده حجم بسته خود با خبر شوید. در این شرایط بهترین راه استفاده کردن از اپلیکیشن «همراه من» است. با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی می‌توانید وضعیت بسته اینترنت خود را استعلام بگیرید.

این اپلیکیشن را می‌توانید از «بازار» یا «مایکت» دانلود و نصب کنید و اگر کاربر iOS هستید از نسخه وب اپلیکیشن استفاده کنید. پس از اینکه وارد اپلیکیشن شدید و شماره خود را وارد کردید در صفحه اول وضعیت بسته اینترنت به شما نمایش داده می‌شود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر کافی است وارد بخش مربوط به اینترنت شوید. پس از این که وارد این بخش شدید با تمام جزئیات بسته‌تان آشنا می‌شوید.

در این صفحه مدت زمان و حجم باقیمانده بسته‌های اینترنتی که برایتان فعال است به شما نمایش داده می‌شود. همچنین اگر بسته فعالی نداشته باشید این امکان برای شما وجود دارد که به راحتی با کلیک روی «خرید بسته جدید» برای خود بسته اینترنت تهیه کنید.

جمع‌بندی:

در این مطلب شما را با دو کددستوری جهت استعلام مانده اینترنت همراه اول آشنا کردیم و بیان کردیم که چطور با استفاده از اپلیکیشن همراه من به راحتی وضعیت بسته خود را استعلام بگیرید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید