راهنما: سیم‌کارت - سیم‌کارت

راهنمای سیم پک

راهنمای سیم پک :

آیا تا به حال قصد فروش چند سیم کارت با هم را داشته اید ؟

سرویس "سیم پک" راه حل مناسبی برای فروش چند سیم کارت با هم است. سیم کارت های سریالی ، همزاد و سبدی خود را می توانید با سرویس "سیم پک" به صورت یکجا و با قیمت کلی به کاربران دیگر سایت معرفی کنید. سیم پک قابلیت بروزرسانی و نمایش جداگانه دارد که می تواند در فروش بهتر و سریعتر سیم کارت های شما تاثیر به سزایی داشته باشد.

در سیم پک شما می توانید خطوط سریالی و همزاد خود را آگهی کنید تا متقاضیان این نوع خطوط به راحتی به شماره شما دسترسی داشته باشند. همچنین فروش عمده سیم کارت ، در سرویس "سیم پک" امکان پذیر بوده و شما فقط کافی است بعد از درج سیم کارت های خود در پنل کاربری ، سیم کارت های پک خود را انتخاب نمایید.

گفتنی است هر سیم پک می تواند یک قیمت به عنوان قیمت کل پک داشته باشد و کاربران در هنگام مراجعه به این بخش ، سیم پک شما را با قیمت مشخص شده می توانند رویت کنند. توجه داشته باشید برای استفاده از این سرویس باید حداقل یکی از سیم کارت های شما ویژه شده باشد.

راهنما

      مشاهده سیم کارت های سریالی    |  مشاهده سیم کارت های همزاد  |    مشاهده سیم کارت های سبدی




راهنمای درج انواع سیم پک :

جهت درج انواع سیم پک (سریالی ، همزاد و سبدی) ابتدا باید وارد سایت شده و به قسمت پنل کاربری خود بروید. در این بخش شما باید حتمی دارای فروشگاه باشید.

در پنل سمت راست می توانید گزینه سیم پک را مشاهده نمایید. بعد از کلیک بر روی این گزینه وارد صفحه مربوط به ایجاد سیم پک خواهید شد.

راهنمای سایت ۱جهت مشاهده بهتر ، روی عکس کلیک کنید.



در این صفحه شما لیستی از پک های خود مشاهده می کنید. در صورتی که برای نخستین بار به این صفحه وارد می شوید در لیست خود هیچ پکی را مشاهده نمی کنید ، تا زمانی که یک پک درج نمایید.

سپس روی گزینه "اضافه به لیست" کلیک می کنیم تا به صفحه ایجاد برویم. در این صفحه گزینه های مربوط به پک را مشاهده می نماییم که متشکل هستند از :


   - عنوان : منظور از عنوان متنی است کوتاه برای پک سیم کارت.

   - نوع بسته : یکی از گزینه های سریالی ، همزاد یا سبدی را می توان انتخاب کرد. (در صورتی که سریالی یا سبدی را انتخاب نمایید ، گزینه اپراتور نیز فعال می گردد.)

   - قیمت : قیمتی که برای کل پک (تمام سیم کارت ها) مد نظر دارید را وارد نمایید.

   - شماره تماس : اطلاعات تماسی که خواهان نمایش آن در بخش پک ایجاد شده هستیم را انتخاب می کنیم.

   - توضیحات : توضیحات تکمیلی درباره پک ایجاد شده.

   - سیم کارت های انتخابی : در اینجا تا زمانی که سیم کارتی انتخاب نکنید ، گزینه ای مشاهده نمی کنید. ولی زمانی که سیم کارتی را انتخاب نمایید در این بخش نمایش داده می شود. شما می توانید با کلیک بر روی × سیم کارت انتخابی را حذف نمایید.

   - ثبت : بعد از نهایی شدن ، با کلیک بر روی ثبت می توانید پک خود را ایجاد نمایید.



راهنمای سایت ۲

جهت مشاهده بهتر ، روی عکس کلیک کنید.

توجه داشته باشید برای انتخاب سیم کارت های یک پک ، باید از لیست موجود در زیر همین بخش اقدام نمایید. به این شکل که روی گزینه انتخاب که جلوی هر سیم کارت وجود دارد ، باید کلیک نمایید.

قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید