چگونه می‌توان شارژ را به سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل منتقل کرد

چگونه می‌توان شارژ را به سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل منتقل کرد

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، شاید در نگاه اول این طور فکر کنید که انتقال شارژ از یک سیم‌کارت به سیم‌کارت دیگر کاربرد زیادی ندارد و شما می‌توانید به راحتی و به صورت آنلاین برای خط خود شارژ خریداری کنید.

با در نظر گرفتن تمام این موارد ممکن است شرایطی برایتان پیش آید که موجودی کارتتان کافی نباشد و یا رمز دوم بانکی برایتان ارسال نشود و در این مواقع اضطراری بهترین راه این است که از سایر مشترکین درخواست شارژ کنید.

در این مطلب به شما آموزش می‌دهیم که چگونه می‌توانید شارژ رایتل را انتقال دهید.

کاربرانی که دارای سیم‌کارت‌های اعتباری و دیتای رایتل هستند این امکان را دارند تا به یکدیگر شارژ اعتبار ریالی ارسال کنند البته ناگفته نماند که برخلاف اپراتورهای دیگر از سوی مشترکین دائمی رایتل امکان انتقال شارژ فراهم نیست و تنها با یک روش استفاده از سرویس انتقال اعتبار نیز قابل انجام است که در ادامه با آن آشنا می‌شویم.

آموزش فعالسازی سرویس ارسال اعتبار

ابتدا لازم است نسبت به فعال‌ سازی سرویس اقدام کنید. اگر قبل‌تر آن را فعال کرده‌اید از این قسمت عبور کنید و سپس با سیم‌کارت رایتلی خود کد دستوری #133* (ستاره صد و سی و سه مربع) را شماره‌گیری کنید و سپس بر روی کلید برقراری تماس بزنید.

سرویس انتقال اعتبار در این مرحله برای شما فعال می‌شود و رمز انتقال شارژ رایتل پس از فعالسازی سرویس نوبت به تعیین رمز انتقال اعتبار می‌رسد.

مجددا لازم است کد دستوری گفته شده را شماره‌گیری کنید و این بار از شما خواسته می‌شود تا یک رمز برای خود تعیین کنید.

رمزی که انتخاب می‌کنید باید چهار رقمی باشد و به این موضوع توجه داشته باشید که امکان انتخاب ارقام کاملاً تکراری مثل 1111 یا ارقام متوالی مثل 1234 قابل قبول نیست.

همچنین بایستی در حفظ و نگهداری این کد کوشا باشید تا بتوانید از آن مجدد استفاده کنید.

کد انتقال شارژ رایتل

پس از اینکه این سرویس را فعال کردید و یک رمز برای آن تعیین کردید می‌توانید با شماره‌گیری کد دستوری #133* (ستاره صد و سی و سه مربع) نسبت به انتقال شارژ رایتل اقدام کنید.

نحوه انتقال شارژ رایتل نیز به راحتی امکان‌ پذیر بوده و پس از شماره‌گیری این کد لازم است شماره موبایلی که می‌خواهید برای آن شارژ بفرستید را وارد کنید.

سپس نوبت به درج رمز تعیین شده می‌رسد و در نهایت مبلغ شارژی که مشخص کردید انتقال خواهد شد.

انتقال اعتبار چه شرایطی دارد؟

با توجه به اعلام این اپراتور در هر تراکنش اعتبار قابل انتقال بین هزار تا 10 هزار تومان است و هر مشترک نیز در طول روز حداکثر می‌تواند 100 هزار تومان شارژ برای دیگران انتقال دهد.

به این موضوع توجه داشته باشید که باید سیم‌کارتی که قرار است شارژ ارسال کند پس از انتقال اعتبار (با احتساب هزینه انتقال اعتبار) حداقل 500 تومان اعتبار باقی مانده داشته باشد و این مبلغ به این منظور در نظر گرفته شده که فرستنده بتواند قادر به برقراری تماس پس از انتقال اعتبار باشد.

همچنین در هر تراکنش هزینه انتقال اعتبار 50 تومان است که از اعتبار مشترک انتقال دهنده اعتبار کسر می‌شود.

جمع‌بندی:

با فرایند انتقال اعتبار رایتل در این مطلب آشنا شدید و آموختید که چطور این سرویس را برای خود فعال و یک رمز برای استفاده از آن تعیین کنید. همچنین از شرایط انتقال شارژ اطلاع پیدا کردید.

سوالات متداول کاربران:

- آیا امکان انتقال اعتبار از سیم کارت‌های دائمی رایتل وجود دارد؟

براساس آنچه در وب سایت این اپراتور نوشته شده انتقال شارژ تنها برای سیمکارت اعتباری و دیتا ممکن است.

کارمزد انتقال شارژ رایتل چقدر است؟

در هر تراکنش هزینه انتقال اعتبار 50 تومان است که از اعتبار مشترک انتقال دهنده اعتبار کسر می‌شود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید