وزیر ارتباطات: موضوع افزایش قیمت اینترنت در حال بررسی است

وزیر ارتباطات: موضوع افزایش قیمت اینترنت در حال بررسی است

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، زارع‌پور گفت، هدف ما این است که اپراتورها توانایی سرمایه‌گذاری‌های لازم را داشته باشند و فشاری به مردم وارد نشود.

افزایش قیمت اینترنت

بنابر گفته‌های وزیر ارتباطات، موضوع افزایش قیمت اینترنت درحال بررسی است؛ افزایش قیمتی که اپراتورها برای افزایش کیفیت خدمات توانایی سرمایه‌گذاری را داشته باشند و به مردم فشاری وارد نکند.

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، در حاشیه نشست امروز هیئت دولت «عیسی زارع‌پور» در پاسخ به این پرسش که آیا امسال قیمت اینترنت افزایش خواهد یافت؟ گفت: «در دولت سیزدهم هیچگونه افزایشی قیمتی وجود نداشته و آخرین تعرفه بسته‌های اینترنتی مربوط به سال 1396 است. از طرفی سال گذشته بسته‌های زیر قیمت حذف شدند، اما اپراتورها بسته‌های جدیدی به کارابران معرفی نکردند.»

وی در ادامه صحبت‌های خودش با اشاره به اینکه موضوع افزایش تعرفه‌های اینترنتی در حال بررسی است، گفت: «به‌دلیل افزایش هزینه‌ها، افزایش دلار و تجهیزات، دستمزد، پیشنهاداتی توسط اپراتورها مطرح شده است که در صورت نیاز، اطلاع‌رسانی لازم دراین‌باره انجام خواهد شد.»

موضوعی که سال هاست مورد انتقاد فعالین این صنعت قرار گرفته، عدم تغییر تعرفه اینترنت است که با مخالفت‌های جدی وزیر ارتباطات سابق روبه‌رو شد. مردم نیز معتقدند که درحال‌حاضر از یک‌سو با این سرعت و کیفیت اینترنت و از سوی دیگر، با توجه به شرایط اقتصادی، مبلغ کمی برای اینترنت پرداخت نمی‌کنند.

سال گذشته اپراتورهای همراه با حذف بسته‌های بلند مدت و پرحجم و اپراتور‌های ثابت با کاهش حجم بسته‌های اینترنت، نارضایتی‌هایی را در این زمینه ایجاد کردند.

کاربران اینترنت برای مخالفت با موضوع افزایش قیمت اینترنت کارزار تشکیل دادند. آن‌ها با تأکید بر پایین بودن کیفیت و سرعت اینترنت در کشور، از وزیر ارتباطات و رئیس‌جمهور درخواست کردند تا با رسیدگی به افزایش تعرفه‌ها از این بی‌عدالتی رخ‌داده جلوگیری کنند؛ کارزاری که البته ثمربخش نبود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید