شرایط ویژه ایرانسل برای کارکنان دارای معلولیت

شرایط ویژه ایرانسل برای کارکنان دارای معلولیت

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، شایا (شبکه ارتباطی یکپارچه ایرانسل) با هدف بهره‌گیری از توانایی افراد دارای معلولیت در چارچوب مسئولیت اجتماعی و با فراهم‌ کردن شرایط ویژه برای افراد معلول پنج درصد از نیروی کار خود را انتخاب و همزمان با روز جهانی معلولان از آن‌ها تقدیر به عمل آورد.

براساس گزارشی که توسط روابط عمومی ایرانسل منتشر شده شایا (شبکه ارتباطی یکپارچه ایرانسل) پنج درصد از نیروی کار خود را از جامعه معلولان انتخاب کرده که این کار با هدف تحول فضای کسب‌وکار در خصوص گسترش فرهنگ مشتری‌ مداری است.

همچنین روز یکشنبه 12 آذر 1402 شایا همزمان با روز جهانی معلولان از تلاش‌ها و فعالیت‌های این گروه از کارمندان خود تقدیر به عمل آورد.

شایا پنج درصد از همکاران خود را از میان افراد دارای معلولیت در شهرهای تهران، مشهد، تبریز، زنجان و کردستان، با هدف بهره‌گیری از توانایی معلولان در جامعه و با توجه به لزوم استخدام آن‌ها در شغل‌های متناسب با شرایط‍شان انتخاب کرده است و در آینده‌ای نزدیک در نظر دارد این میزان را به 10 درصد از کل نیروی کار خود برساند.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران ایرانسل، علاوه بر ایجاد شرایط کاری مناسب افراد توانیاب بعد از اجرایی کردن دورکاری حداکثری در دوران کرونا و دیجیتالی کردن فرآیندهای سازمانی جهت بهبود شرایط کاری توانیابان فعال در تیم شایا از این امکان که برای تمامی کارکنان فراهم شده نیز به صورت ویژه استفاده کرده است.

از جمله اهدافی که موجب اولویت قراردادن استخدام افراد دارای معلولیت در شغل‌های متناسب با آن‌ها با امکان دورکاری و ایجاد شرایط ویژه در مسیر همکاری با ایرانسل می‌شود می‌توان به ورود به دنیای کسب و کار و درآمد، جلوگیری از کاهش تاثیر محدودیت‌ها بر افراد، فراهم شدن زمینه‌های آموزش برای تسهیل فرآیندهای شغلی و حضور در اجتماع نیز اشاره کرد.

ایرانسل همزمان با اهداف مسئولیت اجتماعی تعهد دارد تا ضمن ارائه خدمات ارتباطی و راهکارهای دیجیتالی به شکل فراگیر به تمام مردم جامعه از جمله افراد دارای معلولیت، ساکنان مناطق کم برخوردار و… به شاخص‌های کلیدی عملکرد خود و بهره‌گیری از توانایی همه افراد جامعه از جمله افراد دارای معلولیت را هم اضافه کند.

شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل «شایا» بستر ارائه خدماتی است که با هدف تحول فضای کسب‌وکار و مدیریت هزینه‌های عملیاتی مخصوصا در گسترش فرهنگ مشتری‌ مداری، خدمات برون‌ سپاری مراکز ارتباط با مشتریان و توسعه نرم‌افزار را به کسب‌وکارها ارائه می‌کند.

مرکز تماس هوشمند و مبتنی بر هوش مصنوعی، نرم‌افزار کاربردی دستیار هوشمند و پلتفرم پیشرفته چت، ارزیابی مستمر کیفیت خدمات پشتیبانی، فضای آموزش حضوری و پلتفرم آموزش آنلاین، تجهیزات سخت‌ افزاری و نرم‌افزاری پیشرفته، گزارش‌دهی و ارائه داشبوردهای هوشمند آنلاین مدیریتی و… از جمله مزایای سرویس شایان است که با هدف ارائه خدمات برون‌ سپاری ارتباط با مشتریان طراحی و اجرا شده و موجب کم شدن هزینه‌های عملیاتی کسب‌وکارها می‌شود. 

از دیگر اقدام‌های ایرانسل برای حمایت از جامعه توانیابان کشور می‌توان به راه‌اندازی اولین مرکز تماس ناشنوایان در کشور و ارائه پشتیبانی ارتباط با مشتریان ناشنوا و کم‌شنوا از طریق ارتباط ویدیویی با زبان اشاره، حمایت از ایده‌ها و رویدادهای تخصصی این حوزه به منظور تلاش برای فراگیری و دسترسی‌ پذیری خدمات دیجیتال برای افراد دارای معلولیت، دسترسی‌ پذیری سوپراپلیکیشن ایرانسل‌ من برای نابینایان، مطالعه امکان‌ سنجی روی پروژه بررسی میزان دسترسی‌ پذیری مراکز و نمایندگی‌های ایرانسل برای افراد دارای معلولیت، اختصاص دیتای رایگان به نابینایان و کم‌بینایان در روز عصای سفید، همکاری در پویش‌های اطلاع‌ رسانی انجمن‌های معتبر حوزه توانیابان و…. اشاره کرد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید