نحوه سلب امتیاز سیم کارت ایرانسل‎

نحوه سلب امتیاز سیم کارت ایرانسل‎

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، هیچ کدام از ما دوست نداریم که با سلب امتیاز سیمکارتمان مواجه شویم پس به همین دلیل بهتر است سلب امتیاز سیم‌کارت را جدی بگیریم.

دو روش حضوری و غیر حضوری برای سلب امتیاز سیم کارت ایرانسل وجود دارد. در روش حضوری لازم است به دفتر امور مشترکین مراجعه کنید و در روش غیرحضوری به راحتی از طریق اپلیکیشن یا سایت می‌توانید کارتان را انجام دهید.

توجه داشته باشید در روش سلب امتیاز غیرحضوری لازم است به سیم‌کارت مورد نظر دسترسی داشته باشید.

آموزش سلب امتیاز ایرانسل با اپلیکیشن ایرانسل من

کاربران این اپراتور با مراجعه به نسخه وب یا اپلیکیشن «ایرانسل من» می‌توانند به راحتی اقدام به ثبت درخواست خود کنند. به این منظور پس از نصب اپلیکیش از گوگل پلی، بازار یا مایکت لازم است شماره تلفن همراهی که می‌خواهید آن را سلب امتیاز کنید را وارد کرده و وارد اپلیکیشن شوید.

گزینه «حساب من» را انتخاب کنید و در صفحه جدید روی گزینه «شماره‌های من» کلیک کنید.

برای ورود به این صفحه کد تاییدیه‌ای برایتان ارسال می‌شود که لازم است آن را وارد کنید. سپس در صفحه‌ای که به شما نمایش داده می‌شود تمامی شماره‌هایی که با کد ملی شما به ثبت رسیده را مشاهده می‌کنید.

از میان فهرست نمایش داده شده سیم‌کارتی که می‌خواهید لغو مالکیت کنید را انتخاب و روی گزینه «سلب امتیاز» ضربه بزنید.

اکنون باید کد ملی صاحب سیم‌کارت، نام و نام خانوادگی و نام پدر را وارد کنید.

به این موضوع توجه داشته باشید که تمامی این اطلاعات باید دقیق باشد و در نهایت نوبت به انتخاب دلیل سلب امتیاز سیم کارت ایرانسل می‌رسد که باید از میان گزینه‌های «عدم نیاز» یا «عدم اطلاع از صدور» یکی را انتخاب کنید. در نهایت با انتخاب کردن گزینه «تایید»، سیم‌کارت مورد نظر از مالکیت شما خارج خواهد شد.

آموزش سلب امتیاز سیم کارت ایرانسل

نحوه سلب امتیاز سیم کارت ایرانسل به صورت حضوری به این صورت است که می‌توانید به دفتر اپراتور خود در نزدیکی محل کار یا زندگی‌تان رفته و با به همراه داشتن مدارک هویتی (کارت ملی)، فرم مربوطه برای سلب امتیاز سایر سیم کارت‌های خود را تکمیل و سپس به دفتر اسناد رسمی بروید تا امضا و اثر انگشت شما گرفته شود.

اکنون با تحویل فرم مربوطه به دفتر اپراتور فرایند سلب مالکیت سیم‌کارت‌های شما صورت خواهد گرفت و در وبسایت این اپراتور به مراکز فروش و خدمات ایرانسل دسترسی دارید و می‌توانید نزدیک‌ترین دفتر به محل کار یا منزل خود را پیدا کنید.

* ساعت کاری این مراکز نیز مشخص شده تا بتوانید به راحتی جهت زمان مراجعه به آن‌ها تصمیم بگیرید.

جمع‌بندی:

دو روش برای سلب امتیاز سیم‌کارت شما وجود دارد. دوباره بایستی تاکید کرد که سیم‌کارت‌هایی که به نام شما بوده اما در دسترس‌تان نیستند را تنها به صورت حضوری می‌توانید لغو امتیاز کنید چرا که در روش غیر حضوری باید سیم‌کارت فعال بوده تا کد یکبار مصرف برای آن ارسال شود.

سوالات متداول:

- سلب امتیاز سیم کارت به چه معناست؟

سلب امتیاز به معنای این است که شما دیگر مالک سیم کارت مورد نظر نخواهید بود.

- اپلیکیشن سلب امتیاز سیم کارت ایرانسل چیست؟

برای این منظور کافی است اپلیکیشن ایرانسل من را از استورهای شناخته شده و معتبر دانلود و نصب کنید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید