کیش سل پارس به عنوان اولین اپراتور مجازی انتخاب شد

کیش سل پارس به عنوان اولین اپراتور مجازی انتخاب شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، بعد از اجرای طرح ترابردپذیری و موافقت اصولی ۲۴ متقاضی دریافت پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) از اواخر سال ۱۳۹۴ توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، سرانجام اولین پروانه رسمی این حوزه از سوی این نهاد به یک شرکت متقاضی اعطا گردید. در حال حاضر اولین شرکتی که موفق به دریافت مجوز رسمی اپراتوری مجازی تلفن همراه گشته "کیش سل پارس" نام دارد که مأموریت خود را در عرضه سرویس های پایه و ارزش افزوده در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات عنوان کرده است.

کیش سل پارس

طبق مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ، شرکت های دارنده موافقت اصولی MVNO برای دریافت پروانه تجاری باید حداقل با یکی از اپراتورهای تلفن همراه وارد مذاکره و همکاری می گشتند و از خبرهای منتشر شده به نظر می رسد که شرکت "کیش سل پارس" توانسته با اپراتور سوم کشور یعنی "رایتل" بر سر شیوه همکاری و در انتها دریافت پروانه رسمی به توافق برسد.

گفتنی است اپراتور مجازی تلفن همراه با استفاده از اجاره تجهیزات مربوطه برای اپراتوری تلفن همراه از سه اپراتور حال حاضر در کشور ، اقدام به عرضه خدمات موبایل ، سرویس های ارزش افزوده و حتی خدمات اینترنت اشیاء خواهد کرد. شایان ذکر است که قبل از این در سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، شرکت "پرداخت الکترونیک سامان کیش" که از سهامداران "کیش سل پارس" محسوب می شود به عنوان دریافت کننده موافقت اصولی معرفی گشته بود ، ولی  پروانه ذکر شده به نام شرکت دیگرشان که مأموریت عرضه خدمات اپراتور تلفن همراه مجازی را دارد ، دریافت شد.

در انتها این نکته را یادآور می شویم که شرکت های "اندوخته سازان سرآمد فردا" ، "اندیشه نگار پارس" و "پرداخت الکترونیک سامان کیش" (بانک سامان) از سهامداران کیش سل پارس می باشند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید