معرفی سرویس دریچه هفت توسط رایتل

معرفی سرویس دریچه هفت توسط رایتل

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت رایتل سرویس جدیدی را در اختیار مشترکین خود قرار داده است که با استفاده از سرویس دیتا و با تسهیلات ویژه و کاملا رایگان می توانند از سرویس ویدیو درخواستی (VOD) که با اسم تجاری "دریچه هفت" معرفی شده بهره مند شوند. سرویس دریچه هفت رایتل این امکان را به مشترکان می دهد تا از ۱۲/۰۰۰ هزار محتوای ویدیویی استفاده نمایند.

دریچه هفت
باید بدانید که دریچه هفت به مشترکان علاقمند به سینما مجموعه ‌ای متنوع از فیلم ‌های سینمایی داخلی و خارجی ، سريال‌ های تلويزيونی ، مستندها و برنامه‌ های آموزشی را ارایه می ‌دهد. محتواهای عرضه شده درقالب ۹ گروه اجتماعی ، انیمیشن ، حادثه‌ای ، کمدی ، آموزش ، مستند ، رمانتیک ، داستانی و جنگی ارائه گشته است.

در حال حاضر رایتل با آرشیوی قوی بالغ بر ۱۲/۰۰۰ محتوای ویدیویی نسبت به عرضه آن به مشترکان خود اقدام می نماید و در حال حاضر بیش از ۱۶۹/۰۰۰ نفر از محتواهای ویدیویی استفاده کرده‌اند. شایان ذکر است که فرایند ارایه سرویس‌ های محتوایی به منظور جلب رضایت بیشتر مشترکان رایتل و پربار­تر شدن محتواهای آن اتفاق افتاد و در همین خصوص رایتل آمادگی خود برای مذاکره با همه تامین کنندگان بومی این حوزه را با رویکرد برد - برد اعلام می‌ دارد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید