رونمایی از سیم کارت گردشگری توسط همراه اول

رونمایی از سیم کارت گردشگری توسط همراه اول

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت همراه اول در تاریخ ۵ مهرماه ۱۳۹۴ مصادف با "روز جهانی گردشگری" در سالن برج میلاد و با حضور مدیر عامل همره اول ، وحید صدوقی و تعدادی از مدیران ارشد دولت از سیم کارت گردشگر رونمایی کرد. شعار این مراسم هر گردشگر ، یک فرصت بود.

توریست
مهندس صدوقی طی سخنانی از ظرفیت ها و پتانسیل های شرکت همراه اول در پاسخگویی به نیازهای گردشگران اعلام کرد : شرکت همراه اول از بزرگترین و باسابقه ترین اپراتور و در عین حال دارای جوانترین شبکه تلفن همراه کشور است که با تجربه ای حدود ۲۱ سال و ۶۴ میلیون مشترک ، با پوشش بیش از ۷۰ هزار کیلومتر از راه های کشور ، ۱۰۰درصد شهرها ، ۸۷درصد روستاها و ۱۰۰درصد جزایر مسکونی کشور توانایی این را دارد تا جوابگوی نیازهای ارتباطی گردشگران در کل کشور باشد.

صدوقی ادامه داد: با توافق راهبردی بین اپراتور همراه اول و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انجام شده است ، سیم کارتی با نام سیم کارت گردشگر برای راحتی حال گردشگران و پاسخگویی به نیاز آنان طراحی شده است.

همراه اول گردشگری

مدیرعامل شرکت همراه اول در ادامه با تاکید بر برتری سیم کارت گردشگر برای گردشگران این چنین گفت : برای طراحی سیم کارت گردشگر از تجربه موفقیت آمیز اپراتورهای برتر جهان استفاده شده است. به همین دلیل خیلی از کسب و کارهای حوزه گردشگری ،  از طریق این سیم کارت می تواند خدمات لازم و قابل توجهی را به گردشگران عرضه کند. صدوقی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مرکز تماس همراه اول توانایی پاسخگویی روزانه ۸۰۰ هزار تماس را دارد که با توجه به اجرا شدن طرح سیم کارت گردشگری، پیش بینی می شود این میزان در آینده افزایش پیدا کند.

سیم کارت گردشگری

وی افزود : مرکز های تماس شرکت همراه اول برای سیم کارت ها ی گردشگری توانایی پاسخگویی به دو زبان خارجی انگلیسی و عربی در هشت استان دارای توریست بیشتر در ایران را فراهم کرده است. صدوقی در پایان ضمن اعلام آمادگی همراه اول برای عرضه خدمات بیشتر به گردشگران گفت: امیدواریم که در برنامه های آینده اپراتور همراه اول با تمرکز بیشتر روی خدمات دهی به گردشگران، همراه خوبی برای آن ها در تجربه لذت از سفرهایشان شویم.

شایان ذکر است در پایان این مراسم با حضور حجت الاسلام انصاری معاون پارلمانی دولت، سلطانی فر رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری،  قشقاوی معاون وزارت خارجه و صدوقی مدیرعامل اپراتور همراه اول، از سیم کارت گردشگری رونمایی به عمل آمد.

  
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید