مدیریت سیم کارت های همراه اول با سرویس همراه من

مدیریت سیم کارت های همراه اول با سرویس همراه من

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت همراه اول همیشه به دنبال این بوده است که با طرح ها و سرویس های متفاوت از بقیه اپراتورهای کشور پیشی گیرد و حرف اول را بزند. در همین راستا سرویس "همراه من" خدمتی جدید از همراه اول است که به صورت آزمایشی فعال شده است.

صفحه ورود

مشترکان برای فعالسازی پرتال حساب کاربری "همراه من" باید به آدرس my.mci.ir رفته و وارد حساب شخصی خود شده و از امکانات متنوعی از جمله :

- مشاهده و پرداخت صورت حساب های میان دوره و پایان دوره

- خرید و امکان مشاهده گزارش مصرف بسته های اینترنت

- خرید اعتبار

- انتقال اعتبار

- فعالسازی آوای اتظار

- دریافت ریز مکالمات

- فعالسازی MMS

- فعالسازی انواع طرح های تشویقی و مناسبتی

وارد کردن رمز
سرویس "همراه من" برای تمام مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری قابل استفاده است. همراه اول تلاش کرده که دسترسی به خدمات و سرویس ها برای مشترکین از طریق این حساب کاربری به صورت اینترنتی راحت تر انجام شود.

برای ورود راحت مشترکان به حساب کاربری خود ، سامانه "OTP" یا "رمز عبور یکبار مصرف" طراحی شده که مشترکین می توانند با استفاده از این سامانه تنها با وارد کردن شماره تلفن همراه خود در صفحه ورود درخواست دریافت رمز عبور داده و در مدت زمان کم ، رمز ورود را از پیامک دریافت کنند و با وارد کردن آن و ورود به حساب کاربری خود از سرویس همراه من استفاده کنند و دیگر به دفاتر و یا مراکز تلفن ثابت مراجعه نکنند.

نمای کلی

شرکت همراه اول سعی دارد در آینده تمام سرویس های خود را به پرتال حساب کاربری همراه من منتقل کرده تا مشترکان با ورود به حساب کاربری خود از تمام امکانات سرویس های خود مطلع بوده و آنها را مدیریت کنند و یا سرویس های جدید را فعال کنند.



بازبینی طرح همراه من توسط وب سایت رند

این سرویس بسیار کارآمد و مفید است. شما با کمک این سرویس بسیاری از عملیات هایی که تا دیروز نیاز به مراجعه حضوری داشتند را به صورت غیرحضوری انجام خواهید داد. بنابراین می توان از این سرویس به نیکی یاد کرد. اما مشکلاتی که در استفاده از این سرویس دیده شد به شرح زیر است :

- عدم ارسال کد یکبار مصرف در برخی ساعات

- فعال ماندن کلید ارسال رمز یکبار مصرف بعد از استفاده (این مشکل باعث می شود با چندبار کلیک ، چندین کد برای شما ارسال شود)

- عدم چیدمان مناسب

- دسترسی سخت به رمز دوم

- استفاده برخی از قسمت ها مشروط به داشتن رمز دوم

در نهایت این سرویس در مرحله آزمایشی به سر می برد و شاید تا تکمیل شدن راهی طولانی و سخت را پیش روی داشته باشد ، اما در مجموع امتیاز مثبتی را کسب می کند و می توان آنرا یکی از بهترین سرویس های خدماتی همراه اول نامید. سرویس "همراه من" می تواند زنگ خطری باشد برای سایر اپراتورهایی که در بخش سرویس دهی همیشه از همراه اول عقب بوده اند.


پیوست

این سرویس در تاریخ ۳ مردادماه ۱۳۹۳ به صورت رسمی رونمایی و از حالت آزمایشی خارج شد.

رونمایی از سرویس همراه من به صورت رسمی

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید