با مشارکت ایرانسل 5G به قزوین می‌رسد

با مشارکت ایرانسل 5G به قزوین می‌رسد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند، استاندار قزوین با مدیرعامل ایرانسل در جلسه‌ هفته گذشته در رابطه با گسترش مشارکت این اپراتور در توسعه هرچه بهتر استان قزوین تاکید داشته است. دیدار مدیر عامل ایرانسل با معاون عمرانی استاندار و مدیران ارشد استان همچنین گفت و گویی با «مرکز فناوری و نوآوری سینتک» دانشگاه آزاد اسلامی قزوین انجام شده است.

اینترنت نسل 5 ایرانسل

با برگزاری این جلسه دکتر مهدی رجحانی «معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار» و برخی از مدیران ارشد استان حضور پیدا کردند و استاندار قزوین در این جلسه از فعالیت‌های بی‌شمار ایرانسل جهت توسعه زیرساخت‌های ارتباطی استان قزوین از جمله توسعه 48 کیلومتر فیبرنوری تقدیر و تشکر کرده است. مهندس اعلایی با قدردانی از پوشش نسل‌های مختلف شبکه تلفن همراه ایرانسل در استان و تشریح فرصت‌های ایجاد شده جهت سرمایه‌گذاری خواستار مشارکت ایرانسل در طرح‌های توسعه‌ای اقتصادی دیجیتالی استان شده که بخشی از آن در رابطه با موضوعاتی در قالب سرمایه‌گذاری و ارائه هرچه بهتر خدمات و محصولات می‌باشد.

بیژن عباسی آرند در رابطه با توسعه شبکه نسل پنجم تلفن همراه گفته است: ایرانسل یکی از اولین ارائه دهنده‌های اینترنت 5G بوده و با رکوردی که توسط سایت‌های نسل پنجم و سرعت اینترنت همراه در ایران کسب کرده است توسعه زیر ساخت‌های کسب و کار و فناوری‌های نوین ارتباطات را از مهم‌‌ترین دستاوردها و برنامه‌های خود می‌داند. در این جلسه قرار بر این شد که نشست‌های مستمری دیگری جهت پیگیری توافق‌های انجام شده برگزار شود.

اینترنت قزمین

در ادامه نشست با حضور جناب دکتر مهدی رجحانی«معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار»، «دکتر حجت الله امینی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات»، «مهندس محمد حسین فائزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی»، «مهندس سید علی هاشمی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران»، «دکتر مهدی صباغی شهردار قزوین»، «دکتر بیژن عباسی آرند مدیر عامل» و مدیران ارشد ایرانسل توافق بر این شد که در خصوص زمینه‌های مختلف مشارکت ایرانسل طرح توسعه استان از جمله حوزه تولید محتوا و حمایت از کسب و کارهای دیجیتال، توسعه فیبر نوری، پروژه‌های شهر هوشمند و تحویل دیجیتال در صنعت کشاورزی و..... یکسری راهکارهای اجرایی و همکاری‌های اجرایی پیگیری و در آخر نهایی شوند. 

در دیدار مدیرعامل ایرانسل با دکتر حجت الله امینی«مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات قزوین» علاوه‌‌بر ارائه یکسری گزارشات درباره وضعیت شبکه ایرانسل در استان فرصت‌هایی برای سرمایه گذاری و برنامه‌هایی جهت همکاری مشترک برای گسترش کیفی و کمی با شبکه ایرانسل و قزوین تنظیم شده است.

در بخش دیگر جلسه مدیرعامل ایرانسل از «مرکز فناوری و نوآری سینتک» دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بازدید و ضمن آشنایی با دانشجویان فعال و صحبت با آنها از آخرین دستاوردی پژوهشی و نوآوری این مرکز نیز دیدن کرد. در این بازدید که با حضور دکتر اسماعیل زینالی خسرقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و مدیران مرکز سینتک این دانشگاه انجام شد مدیرعامل ایرانسل از پروژه خودروی برقی این دانشگاه نیز بازدید کرد و فرصت‌های همکاری مشترک فی‌مابین بررسی شد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید