ارائه رومینگ بین المللی 5G توسط ایرانسل

ارائه رومینگ بین المللی 5G توسط ایرانسل

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، ایرانسل خدمات رومینگ اینترنت پر سرعت نسل پنجم تلفن همراه را در سه کشور «امارات متحده‌ی عربی»، «چین» و «تایلند» ارائه کرده است.

رومینگ نسل پنجم

مشترکان ایرانسلی که قصد سفر به کشور‌های امارات متحده‌ی عربی، چین و تایلند را دارند می‌توانند بدون خرید سیم کارت در کشور مقصد با استفاده از خدمات رومینگ از اینترنت پر‌سرعت نسل پنجم 5G ایرانسل بهره‌مند شوند.

ایرانسل اولین ارائه دهند رومینگ بین‌الملل نسل پنج (5G) است که امکان استفاده از این خدمت را در اپراتورهای DU امارات متحده عربی، اپراتور China Mobile چین و اپراتور AIS تایلند فراهم کرده است. ایرانسل قصد دارد خدمات رومینگ نسل پنجم را در کشور‌های بیشتری ارائه کند.

تمامی مشترکان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #1111* و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من نسبت به فعال‌سازی خدمات رومینگ بین‌الملل اقدام نمایند تا در کشور‌های ذکر شده از رومینگ نسل پنجم بهره‌مند شوند. برای لغو کردن رومینگ بین الملل نیز کافیست از طریق اپلیکیشن ایرانسل من و یا همان کد دستوری #1111* اقدام به لغو رومینگ نمایید.

دقت نمایید که برای استفاده از خدمات رومینگ لازم است آن را قبل از سفر فعال کنید و برای فعال‌سازی خدمات رومینگ در سفر لازم است ابتدا از ارائه خدمات رومینگ توسط اپراتور در کشور مقصد اطلاع پیدا کنید در صورتی که خدمات رومینگ در کشور مقصد ارائه شده بود با شماره‌گیری کد دستوری #1*1111* از سیم‌کارت خود و یا اپلیکیشن همراه من نسبت به فعال‌سازی اقدام نمایید. سیم کارت های دائمی و اعتباری که در حالت رومینگ هستند، هزینه تماس ورودی و خروجی به صورت دقیقه ای محاسبه میگردد و امکان استفاده از طرح "کنترل مصرف اینترنت" در حالت رومینگ بین الملل وجود ندارد.

مشترکان ایرانسل که از خدمات رومینگ استفاده کرده‌اند پس از وارد شدن به مرزهای ایران، تعرفه‌های عادی برایشان محاسبه می‌شود و تنها در صورت خروج مشترک از کشور و قرار گرفتن در مناطق تحت پوشش اپراتورهای طرف قرارداد، تعرفه‌های رومینگ محاسبه خواهد شد.

ایرانسل تا کنون «سرویس رومینگ بین‌المللی نسل دو و سه (2G و 3G) خود را با 272 اپراتور و در 131 کشور» و «سرویس رومینگ بین‌المللی نسل چهار (4G) را با 126 اپراتور و در 66کشور»، برقرار کرده است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید