عضویت همراه اول در اتحادیه جهانی ارتباطات راه دور

عضویت همراه اول در اتحادیه جهانی ارتباطات راه دور

همراه اول در راستای استراتژی ایجاد تحول دیجیتال، عضو مستقل اتحادیه جهانی ارتباطات راه دور شد. شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرده است این شرکت با در نظر گرفتن اهمیت ارتباطات دیجیتال مأموریت تحقق رویای دیجیتال با پیگیری‌های لازم و پرداخت حق عضویت، به‌صورت مستقل و به عنوان عضو بخشی (sector member)، به عضویت اتحادیه جهانی ارتباطات راه دور (ITU) درآید.

اتحادیه جهانی ارتباطات راه دور

اتحادیه‌ی بین‌المللی مخابرات یا آی تی یو (ITU) یک سازمان بین‌المللی وابسته به سازمان ملل متحد است. این اتحادیه وظیفه‌ی قانون‌گذاری و نیز مدیریت فضای فرکانسی، تدوین استانداردهای تبادل داده و اطلاعات و همچنین کمک به رشد و توسعه‌ی ارتباطات در سراسر جهان را بر عهده دارد.

این سازمان به واسطه عضویت 193 کشور و 900 شرکت، دانشگاه و سازمان منطقه‌ای و بین‌المللی در آن، به یک بستر منحصر به فرد برای مشارکت‌های دولتی و خصوصی جهانی تبدیل شده است.

مهم‌ترین فعالیت‌های اتحادیه بین‌المللی ارتباطات دوربرد عبارتند از: مشخص کردن فرکانس‌های رادیویی، تعیین و ارائه استانداردهای فنی و عملیاتی ارتباطی، کمک به کشورهای مختلف برای توسعه نظام‌های ارتباطی از راه دور، و برگزاری همایش‌های مختلف در زمینه ارتباطات دوربرد.

همراه اول از سال گذشته با بررسی تکنولوژی‌های جدید ارتباطی و استانداردهای رگولاتوری در جهان، کمیته گروه‌های مطالعاتی ITU را تشکیل داده است و اکنون این امکان را دارد تا با عضویت مستقل دسترسی آسان و مستقیم به مقالات و توصیه‌نامه‌های ITU و امکان شرکت در جلسات آن را داشته باشد.

عضویت همراه اول در اتحادیه‌ی بین‌المللی مخابرات یا آی تی یو (ITU) منجر به شناخته شدن برند MCI در جهان خواهد شد البته پیش از این ایرانسل نیز در سال 2011 عضو این اتحادیه بین المللی شده بود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید