سامانه سلب امتیاز مالکیت سیم کارت راه اندازی شد

سامانه سلب امتیاز مالکیت سیم کارت راه اندازی شد

مجید حقی، معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خبر راه‌اندازی سامانه سلب امتیاز مالکیت سیم‌کارت را اعلام کرد. مشترکان اپراتور‌های تلفن همراه از این پس می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن‌های مربوط به مدیریت حساب اپراتورهای تلفن همراه بدون مراجعه حضوری اقدام به سلب امتیاز سیم کارت خود نمایند.

سامانه سلب امتیاز
اجرای این طرح با تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت ساماندهی سیم‌کارت‌های تحت مالکیت مشترکین با هدف توسعه بخشیدن به دولت الکترونیک و کاهش مراجعه‌ی مشترکان به دفاتر پیشخوان دولت و نمایندگی‌های اپراتور‌های تلفن ‌همراه در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا بوده است تا دیگر نیاز نباشد تا مشترکان تلفن همراه برای سلب امتیاز سیم کارت خود چندین بار به مراکز مربوطه مراجعه نمایند.

مجید حقی در رابطه با روش استفاده از سامانه سلب امتیاز مالکیت سیم کارت بیان کرد پس از راه‌اندازی این سامانه با نصب آخرین نسخه و یا بروزرسانی آخرین نسخه اپلیکیشن اپراتور تلفن همراه مربوطه ( همراه من، ایرانسل من و رایتل من) به بخش مدیریت سیم کارت‌ها رفته و نسبت به سلب مالکیت سیم‌کارت‌هایی که در آن اپراتور به نامشان ثبت شده، اقدام کنند.

مشترکان سیم‌کارت‌های اپراتورهای مجازی تلفن همراه (MVNO) نیز می‌توانند با مراجعه به وب سایت اپراتور مورد نظرشان از سیم‌کارت‌های تحت مالکیت خود مطلع شده و با انتخاب یکی از گزینه‌های «عدم نیاز به سیم‌کارت» یا «عدم اطلاع از صدور سیم‌کارت» پس از طی فرآیند تعیین شده، برای سلب مالکیت سیم‌کارت اقدام کنند. پس از طی شدن فرآیند سلب امتیاز، اشتراک سیم‌کارت به صورت قطعی از مالکیت مشترک خارج می‌شود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید