ایرانسل خدمات ارتباط با مشتریان ویژه ناشنوایان را افتتاح کرد

ایرانسل خدمات ارتباط با مشتریان ویژه ناشنوایان را افتتاح کرد

ایرانسل، خدمات پشتیبانی مخصوص ناشنوایان را برای اولین‌بار در ایران ارائه کرد. مراسم راه‌اندازی آزمایشی خدمات ارتباط با مشتریان ایرانسل، ویژه ناشنوایان در روز جهانی ناشنوایان برگزار شد.

اپراتور ایرانسل برای نخستین بار در ایران، امکان پشتیبانی از طریق ارتباط ویدیویی با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان را با استفاده از زبان اشاره فراهم کرده‌است تا ناشنوایان نیز بتوانند از امکان پشتیبانی این اپراتور مانند سایرین بهره‌مند شوند.

روز ناشنوا
ایرانسل، خدمات ارتباط با مشتریان، ویژه ناشنوایان را در راستای مسئولیت اجتماعی خود فراهم کرده‌است تا در صورت موفق بودن فاز آزمایشی و دریافت بازخورد‌ها، به صورت گسترده همزمان با روز جهانی معلولان در 13 آذر ماه به صورت دائمی به جامعه ناشنوایان ارئه گردد.

دکتر بیژن عباسی‌آرند، مدیرعامل ایرانسل، نام گذاری روز ناشنوایان را، یاداوری به تمام اقشار جامعه جهت مسئولیت اجتماعی جامعه دانست تا به این موضوع اهمیت داده شود و منابع لازم جهت توسعه خدمات برای این اقشار جامعه نیز فراهم گردد.

مدیر عامل ایرانسل در ادامه بیان کرد: با توسعۀ پرشتاب فناوری، حوزۀ ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در زمرۀ حوزه‌هایی است که متناسب با شرایط جامعه، در حال توسعه است و ظرفیت‌هایی را فراهم می‌کند تا بخشی از آحاد جامعه که دارای محدودیت‌هایی هستند، نیز خدمات لازم را دریافت کنند.

دکتر بیژن عباسی‌آرند همچنین اعلام کرد: معمولاً کسب‌وکارهای خصوصی و دولتی، سعی دارند در کنار خدمات اصلی، خدماتی را هم در حوزۀ مسؤولیت اجتماعی ارائه دهند و هم‌اکنون شرکت‌های پیشرو در دنیا، این موضوع را در تمام رده‌های سازمان مطرح کرده‌اند. در کشور ما هم جا دارد که کسب‌وکارهای بزرگ، خدمات خود را طوری گسترش دهند که آحاد جامعه بتوانند از این خدمات استفاده کنند. ایرانسل هم در این زمینه، به سهم خود، در حوزۀ مسؤولیت اجتماعی شرکتی، خدمات مختلفی را به جامعه ارائه کرده است.

روز جهانی ناشنوا
وی در ادامه آمادگی فنی جهت ارائه خدمات ارتباط با مشتریان خود را به طور کامل به صورت ویدیویی اعلام کرد ولی اولویت را قشر ناشنوا دانست زیرا به دلیل استفاده از زبان اشاره، ناگزیر به استفاده از بستر ویدیویی هستند.

در بخش پایانی این مراسم، با حضور مدیرعامل ایرانسل و نمایندگان جامعۀ ناشنوایان، خدمات مشتریان ایرانسل، ویژۀ ناشنوایان، به صورت آزمایشی افتتاح شد و یکی از مشترکان ناشنوا، از طریق ارتباط ویدیویی با کارشناسان ایرانسل، پشتیبانی لازم را دریافت کرد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید