ایرانسل امکانات ویژه‌ جهت آموزش آنلاین ارائه کرد

ایرانسل امکانات ویژه‌ جهت آموزش آنلاین ارائه کرد

ایرانسل همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید امکانات ویژه‌ای را جهت حمایت از دانش آموزان و معلمان در راستای دسترسی راحت‌تر به آموزش آنلاین ارائه کرده است که در ادامه این امکانات آورده شده است.

آموزش آنلاین

دسترسی رایگان به سامانه شاد
اپراتور ایرانسل اعلام کرده است از تاریخ 16 شهریور 1399 تا اطلاع ثانوی مشترکان این اپراتور می‌توانند به صورت رایگان و بدون خرید بسته اینترنت دیتا به سامانه شاد دسترسی داشته باشند. در زمان استفاده از سامانه شاد اینترنت رایگان برای مشترکان فعال می‌شود و پس از آن تمدید می‌شود فقط باید به این نکته توجه شود که در صورت استفاده از VPN نیاز هست حتما آن را خاموش نمایید تا مصرف اینترنت به صورت رایگان محاسبه گردد.

بستۀ اینترنت با تخفیف ویژه
اپراتور ایرانسل برای دانش آموزان و مدرسه‌هایی که از سامانه شاد استفاده نمی‌کنند و همچنین برای تمام دانشجو‌هایی که از آموزش آنلاین بهره می‌برند نیز بسته‌های اینترنت با تخفیف ویژه در نظر گرفته است. برای استفاده از این بسته‌ها نیاز است تا ای پی سامانه آموزش آنلاین در سیستم آموزشی موسسه محل تحصیل ثبت شده باشد.

پیشنهاد ویژۀ دانا پلاس
از دیگر اقدامات ایرانسل فراهم کردن امکان برگزاری کلاس‌های آنلاین می‌باشد که برای مدارس، دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی در نظر گرفته شده است.

سیم کارت آموزشی
ایرانسل برای مشترکانی که می‌خواهند سیم کارتشان را برای آموزش آنلاین در اختبار فرزاندانشان قرار دهند نیز امکان دسترسی فقط به یک وب‌سایت با کد دستوری و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من را فراهم کرده است.

مشترکان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 555  ستاره 3 ستاره 3 مربع، #3*3*555* و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من بخش اطلاعات حساب و انتخاب گزینه تغییر طرح تعرفه دسترسی به وب‌سایت‌ها را برای فرزندانشان محدود کنند. برای رفع محدودیت نیز می‌توان کد دستوری ستاره 555 ستاره 3 ستاره 4 مربع، #4*3*555* را شماره گیری کرد.

ایرانسل سیم‌کارتی را با نام سیم کارت آموزشی برای کسانی که می‌خواهند یک سیم کارت مجزا برای فرزندانشان اختصاص دهند نیز در نظر گرفته است. سیم کارت آموزشی به صورت اعتباری است و به طور پیش فرض فقط دسترسی به وب‌سایت‌های تایید شده داخلی را دارد. امکان لغو محدودیت و برقراری مجدد آن از طریق کد دستوری و اپلیکیشن ایرانسل من فراهم می‌باشد.

سیم‌کارت آموزشی ایرانسل داری  4000 تومان اعتبار اولیه، 1.5 گیگابایت اینترنت رایگان (با اعتبار 20 روز)، 100 دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی (با اعتبار 20 روز) و 4 گیگابایت اینترنت رایگان 7 روزه (در هر ماه، تا 6 ماه)  می‌باشد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید