مهلت 10 روزه‌ اپراتورهای تلفن همراه به پایان رسید

مهلت 10 روزه‌ اپراتورهای تلفن همراه به پایان رسید

پس از افزایش قیمت بسته‌های اینترنت تلفن همراه که بدون هماهنگی با رگولاتوری انجام شد، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مهلت 10 روزه جهت اصلاح بسته‌ها را به اپراتورهای تلفن همراه اعلام کرد. با این حال هنوز هیچ تغییری در بسته‌ها اینترنت ایجاد نشده است.

بسته های اینترنت

این روز‌ها با همه‌گیر شدن ویروس کرونا، نیاز به اینترنت در تمام اقشار جامعه بیشتر از همیشه احساس می‎‌شود. شاید تا پیش از این دانش‌آموزان روستا‌های کشور نیاز اساسی به اینترنت و تلفن همراه نداشتند. ولی پس از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، اینترنت به یک نیاز اساسی تبدیل شده است. حتی مشاغل زیادی در دوره‌هایی دورکار شده‌ و به صورت آنلاین به کار خود ادامه داده‌اند. برای خرید‌ و فروش، آگاهی از اطلاعیه‌ها و دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا، تست سلامت، سهام عدالت، کد بورسی، ثبت‌نام سجام، امور بانکی و بسیاری از کارهای دیگر دسترسی به اینترنت ضروری می‌باشد و نبود آن مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند.

حال با حذف بسته‌های بلند‌مدت و پر‌مصرف و تعریف بسته‌های کوتاه‌مدت با قیمت بالا، قشر متوسط و ضعیف جامعه با مشکل رو به رو شده است. برای خرید یک بسته اینترنت 2 گیگ 1 ماهه باید مبلغ 17,000 تومان پرداخت شود .
اپراتورها توجهی به هشدارهای رگولاتوری در رابطه با جریمه دو میلیارد تومانی، کاهش زمان اعتبار پروانه و حتی اخطار از سوی دفتر رئیس جمهوری، وزیر ارتباطات، نمایندگان مجلس نکرده‌اند.
به گفته «حسین فلاح جوشقانی»، معاون وزیر ارتباطات، روند قانونی برای رسیدگی به تخلفات اپراتورها از امروز آغاز می‌شود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید