امکان خرید سیم کارت‌های  TD-LTE ایرانسل بدون نیاز به خرید مودم

امکان خرید سیم کارت‌های TD-LTE ایرانسل بدون نیاز به خرید مودم

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، اپراتور ایرانسل شرایط جدیدی ایجاد کرده است که بر اساس آن متقاضیان می‌توانند بدون تهیه مودم‌های TD-LTE سیم کارت‌های نسل چهارم این مودم‌ها را بخرند. در واقع مشترکین علاوه بر خرید سیم کارت‌های ایرانسل مورد نظر می‌توانند ار بسته‌های اینترنت نیز بهره مند شوند.

امکان خرید سیم کارت‌های  TD-LTE ایرانسل بدون نیاز به خرید مودم

پیش از این متقاضیانی که قصد تهیه سیم کارت‌های نسل چهار ثابت TD-LTE را داشتند ابتدا باید مودم‌های مخصوص TD-LTE ایرانسل را نیز به همراه آن خریداری می‌کردند اما در طرح جدید می‌توانند سیم‌کارت مختص مودم‌های اینترنت ثابت TD-LTE  را به همراه بسته اینترنت اولیه، به صورت مجزا بدون نیاز به خرید مودم در زمان ثبت نام، تهیه کنند.

توجه داشته باشید این سیم کارت‌ها که در تمامی مودم‌های TD-LTE با قابلیت پشتیبانی از باند فرکانسی 3500 مگاهرتز قابل استفاده هستند و با استفاده از آن‌ها، مشترکان می‌توانند در تمامی استان‌ها از اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE) ایرانسل استفاده کنند در حال حاضر با قیمت 240 هزار ریال به فروش می‌رود.

از طرفی دیگر پوشش گسترده در مراکز استان‌ها، سرعت بالاتر در مقایسه با سایر خدمات، امکان استفاده از بسته‌هایی با حجم‌های بالا و متنوع و هزینه مقرون به صرفه در مقایسه با سیم کارت‌های اینترنت همراه، از جمله مزایای این سیم‌کارت‌ها به شمار می‌روند.

علاقمندان می‌توانند با استفاده ار نمایندگی‌های مجاز منتخب، مراکز خدمات و در آینده، فروشگاه اینترنتی ایرانسل به نشانی shop.irancell.ir، این سیم کارت‌ها را تهیه کنند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید