برای دیدن ریزمکالمات تلفن ثابت به ‌وب سایت مخابرات مراجعه کنید

برای دیدن ریزمکالمات تلفن ثابت به ‌وب سایت مخابرات مراجعه کنید

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، از آنجایی که برای صرفه جویی در هزینه‌ها از مهرماه سال جاری صدور قبض‌های کاغذی تلفن ثابت برای مشترکین قطع شده است مهندس صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: از این پس کاربران تلفن ثابت می‌توانند برای دریاف ریزمکالمات تلفن خود به بخش "مخابرات من" در وب سایت مخابرات مراجعه کنند.

برای دیدن ریزمکالمات تلفن ثابت به ‌وب سایت مخابرات مراجعه کنید

با توجه به این که یکی از اهداف دولت الکترونیک حفظ محیط زیست، جلوگیری از قطع درختان و صرفه جویی ارزی در زمینه کاغذ و مواردی از این قبیل می‌باشد، دولت برای تحقق این اهداف چاپ و توزیع قبض‌های کاغذی تلفن را از مهرماه سال جاری ممنوع اعلام کرده است. شرکت مخابرات ایران در حدود 30 میلیون مشترک تلفن ثابت دارد که دوره‌ای برایشان قبض صادر می‌کند و هزینه تمام‌شده هر قبض دو هزار تومان است که سالانه 360 میلیارد تومان می‌شود.صدری در ادامه صحبت‌های خود در مورد حذف قبض‌های کاغذی چنین گفت:  حذف قبوض کاغذی علاوه بر حذف ترددهای غیر ضروری و صرفه جوئی در هزینه ها، یکی از پیش نیازهای اصلی تحقق دولت الکترونیک در کشور است که شرکت مخابرات ایران از مهرماه سال جاری به طور کامل به این امر مبادرت ورزیده است.

توجه داشته باشید مشترکین برای دیدن ریزمکالمات تلفن خود لازم است ابتدا وارد سایت مخابرات به آدرس www.tci.ir شوند، سپس در سایت مذکور ثبت نام کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تشریح بیشتر روش استفاده از "مخابرات من" خاطرنشان کرد: مشتریان در سراسر کشور با ورود به بخش مخابرات من، می توانند به راحتی در قسمت افزودن شماره تلفن‌های جدید، شماره های خود را ثبت کرده و سپس از طریق منوی دسترسی " مشاهده ریزهزینه‌های قبض"، ضمن مشاهده تمام جزئیات و کارکرد قبوض، در صورت تمایل اقدام به چاپ آن نمایند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید