واگذاری اینترنت از طریق مرکز تماس 2020

واگذاری اینترنت از طریق مرکز تماس 2020

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، مشترکین اینترنت می‌توانند توسط تماس با 2020 از خدماتی همچون قطع و وصل سرویس خود، پشتیبانی آنلاین و لحظه‌ای بهره‌مند شوند. این مرکز به دلیل گستردگی مشتریان اینترنت خدمات مختلفی ارائه می‌دهد.

مهندس بیدخام مدیر کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت مخابرات ایران در راستای مشتری مداری، با ایجاد یک شبکه گسترده IP در سراسر کشور و فراهم نمودن دروازه‌های پرظرفیت بین‌الملل، از طریق کابل‌های فیبر نوری در مسیرهای مختلف ارتباطی و با اتصال مستقیم به اصلی‌ترین نقاط دنیا، قابلیت سرویس‌دهی به متقاضیان اینترنت را در سراسر کشور با هر میزان پهنای باند ایجاد کرده است.

واگذاری اینترنت از طریق مرکز تماس 2020

بیدخام ضمن توضیح امکان انجام فرایند احراز هویت و اتصال سرویس اینترنت به صورت غیرحضوری گفت: با توجه به تبعات حقوقی امکان تخلیه سرویس‌ها به صورت کاملا غیرحضوری وجود ندارد.
با توجه گفته‌های مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران اتصال اینترنت به دو روش امکان‌پذیر است. یکی از روش‌ها پیش‌پرداخت می‌باشد که در هنگام ثبت‌نام سرویس، مشترک هزینه خدمات را پرداخت می‌کند، اما پس از خرید امکان بازگشت هزینه وجود ندارد.

در روش پس‌پرداخت مشترک با توجه به نوع نیاز خود می‌تواند از میان خدمات موجود همچون کمپین‌های کسب و کار و رنگ باران سرویس مورد نظر خود را انتخاب و استفاده کند سپس هزینه آن را بر روی قبض تلفن خود پرداخت نماید. اما باید توجه داشته باشید تا زمانی که سرویس مورد نظر به پایان نرسیده و یا فرایند قطع و تخلیه سرویس انجام نشده باشد، هزینه به صورت ماهانه بر روی قبوض اعمال می‌شود.

دراین روش پس از عقد قرارداد میان مشتری و شرکت چه در صورت استفاده از حجم اینترنت اختصاصی و چه در صورت عدم استفاده از آن در مدت زمان مشخص شده مبلغی ماهیانه برای کاربر لحاظ خواهد شد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید