اپراتورهای تلفن همراه و قوه قضاییه تفاهم نامه همکاری امضا کردند

اپراتورهای تلفن همراه و قوه قضاییه تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، قوه قضاییه کشور با هدف پیشگیری از وقوع جرائم مربوط با سیم کارت های تلفن همراه ، تفاهم نامه همکاری میان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و سه اپراتور تلفن همراه کشور را در تاریخ ۲۷ دیماه ۱۳۹۵ در محل معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و با حضور مدیر عاملان اپراتورهای تلفن همراه کشور و قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه منعقد گردید.

قوه قضاییه و اپراتورهای تلفن همراه
تولید و پخش محتوای پیشگیرانه رسانه ای نوشتاری ، صوتی و تصویری ، تشویق مشترکین به استفاده نوبتی از سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکین تلفن همراه برای شناسایی سیم کارت های فعال بدون اطلاع مالک و ارتقای سطح فرهنگ و آگاهی عمومی در استفاده از خدمات تلفن همراه سه موضوع اصلی است که در تفاهم نامه میان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و اپراتور های تلفن همراه به آن پرداخته شده است.

مدیر عامل شرکت همراه اول مهندس وحید صدوقی ، در این مراسم به توسعه قابل توجه شبکه های تلفن همراه در کشور اشاره داشت و این چنین گفت: به علت تنوع و افزایش خدمات این شبکه ها ، احتمال هرگونه سوء استفاده نیز بیشتر می گردد و در همین خصوص شاهد کلاهبردارانی هستیم که حتی قشر تحصیل کرده را هم به شیوه های گوناگون ، فریب می دهند. صدوقی اشاره کرد : یکی از ضرورت های مورد نیاز مردم ، مکانیزه شدن ارتباط و ارتباط سریع بین اپراتورها و سیستم قضایی می باشد که امیدواریم تحقق یابد.

مدیر عامل همراه اول با تاکید بر گسترش خدمات همراه اول در بسترهای اینترنت 4G و 4.5G و آماده سازی مقدمات اجرای دولت همراه ، اظهار امیدواری کرد با اضافه شدن امکان امضای الکترونیک در تعاملات همراه و همکاری مناسب سیستم قضایی و اپراتورها ، امکان وقوع جرم ، روند کاهشی داشته باشد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید