شرح کامل استفاده از سرویس وای فای اول در کشور عراق

شرح کامل استفاده از سرویس وای فای اول در کشور عراق

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، پس از اطلاع رسانی در مورد ارائه "وای فای اول" رایگان و توضیح درباره شرایط کلی آن، می خواهیم در مورد چگونگی متصل شدن به آن توضیح دهیم.همانطور که می دانید اینترنت رایگان همراه اول برای همه زائران قابل استفاده می باشد و جدا از اینکه تمام زائران حسینی در چه شبکه ای فعال هستند می توانند با وصل شدن به شبکه وای فای "Masarat-WiFiAval-Guest" به اینترنت متصل شده و از آن استفاده نمایند. گفتنی است "Masarat-WiFiAval-Guest" باز و بدون رمز می باشد.

اینترنت رایگان

در خصوص اینترنت رایگان مشترکین همراه اول باید به این نکته اشاره داشت که اینترنت با سرعت ویژه ای در اختیار هر مشترک قرار خواهد گرفت و همراه اولی ها می توانند با وصل شدن به شبکه وای فای "Masarat-WiFiAval" از سرعت بسیار ویژه "وای فای اول" بهره مند شوند. در خصوص تنظیمات وای فای می توانید نکات زیر را انجام دهید.

۱- فعالسازی اینترنت نوترینو با استفاده از کد دستوری #۲۳۱*۱۰* (ستاره ۱۰ ستاره ۲۳۱ مربع)

۲- روشن کردن وای فای تلفن همراه

۳- انجام تنظیمات روی تلفن همراه

برای تنظیم تلفن همراه و وصل شدن به Masarat-WiFiAval فقط باید یک بار تنظیمات زیر را انجام دهید :


گوشی های اندرویدی

اگر از سیستم عامل اندروید استفاده می کنید WiFi گوشی را روشن نمایید و پس از وصل شدن به شبکه "Masarat-WiFiAval" ، در منو باز شده گزینه "Method EAP" را از "PEAP" به "SIM" (یا EAP-SIM) تغییر دهید.


گوشی های اپل

اگر از سیستم عامل iOS استفاده می کنید ، صفحه لینک زیر را از طریق مرورگر "سافاری" (Safari) بازکرده و فایل تنظیمات زیر را نصب و سپس WiFi خود را روشن کرده و به شبکه  "Masarat-WiFiAval" متصل شوید.

جهت اجرای تنظیمات گوشی های اپل اینجا کلیک کنید


گوشی های ویندوزفون

اگر از سیستم عامل ویندوزفون استفاده می کنید WiFi خود را روشن نمایید و پس از وصل شدن به شبکه "WiFiAval" ، در قسمت "Connect Using" گزینه "SIM" را انتخاب کرده و در بخش "SIM" گزینه "EAP" را انتخاب کنید.


نکات قابل توجه

۱- استفاده از کد دستوری (USSD) برای خرید بسته های نوترینو ، خرید شارژ و پرداخت قبض در کشور عراق رایگان است.

۲- در صورت عدم بهره مند شدن از سرویس "وای فای اول" ، بهای استفاده از دیتای تلفن همراه در عراق طبق تعرفه معمولی اپراتور عراقی (هر مگابایت ۱۰۰۰ تومان) محاسبه خواهد شد.

  
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید