4 روش خرید شارژ برای سیمکارت اعتباری ایرانسل‎

4 روش خرید شارژ برای سیمکارت اعتباری ایرانسل‎

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، شما با استفاده از راهکارهای مختلفی می‌توانید سیم کارت ایرانسل خود را شارژ کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با تمام این روش‌ها آشنا شده و از آن‌ها استفاده کنید.

اگر جزو کاربرانی هستید که به تازگی سیمکارت اعتباری ایرانسل خریداری کرده‌اید و نمی‌دانید که چطور باید اعتبار آن را شارژ کنید خواندن این مطلب به شما کمک می‌کند تا با روش‌های خرید شارژ برای سیمکارت ایرانسل خود آشنا شوید و به راحتی برای سیم کارت خود اعتبار خریداری کنید. همچنین ممکن است جزو مشترکین قدیمی سیمکارت اعتباری ایرانسل باشید اما اطلاعی نداشته باشید که راه‌های متنوع و مختلفی برای خرید اعتبار وجود دارد؛ با خواندن این مطلب با تمامی این موارد آشنا شده و با چند روش مختلف می‌توانید شارژ اعتباری برای سیم کارت خود خریداری کنید.

خرید شارژ ایرانسل از طریق کددستوری #7*(ستاره هفت مربع):

اگر جزو مشترکین خطوط اعتباری ایرانسل هستید لازم است بدانید که از طریق پیامک هم می‌توانید جهت خرید شارژ سیمکارت خود اقدام کنید. برای انجام این کار لازم است کددستوری #7* (ستاره هفت مربع) را شماره‌گیری کنید، پس از آن عدد 1 که مربوط به گزینه شارژ است را وارد کنید و در مرحله بعدی نوع شارژی که می‌خواهید خریداری کنید را انتخاب کرده تا وارد مرحله وارد کردن شماره موبایل شوید.

در این مرحله باید شماره ایرانسلی که قصد خرید شارژ برای آن را دارید وارد کرده و یا از لیست شماره‌های موجود شماره مورد نظرتان را انتخاب کنید، سپس لازم است مبلغ شارژ مورد نظرتان را وارد کرده و در ادامه وارد مراحل پرداخت شوید. با وارد شدن به مرحله پرداخت شماره کارتی که قصد دارید از طریق آن شارژ خریداری کنید را وارد کرده و در ادامه منتظر دریافت رمز دوم یا رمز پویا باشید.

پس از دریافت رمز پویا و وارد کردن آن به راحتی و مانند هر خرید دیگری مبلغ شارژ را پرداخت کرده و پس از پرداخت یک پیام مبنی بر این که اعتبار خط ایرانسلی شما افزایش پیدا کرده است دریافت می‌کنید.

نحوه شارژ ایرانسل از طریق کددستوری #1*(ستاره یک مربع):

یکی از ساده‌ترین روش‌های خرید شارژ سیمکارت‌های اعتباری به صورت آفلاین استفاده ازکددستوری #1* (ستاره یک مربع) است. زمانی که ین روش را برای خرید شارژ انتخاب می‌کنید به راحتی می‌توانید سیمکارت خود را شارژ کنید. جهت خرید شارژ به این روش لازم است ابتدا کددستوری #1* (ستاره یک مربع) را شماره‌گیری کرده تا لیست خدمات این کددستوری به شما نمایش داده شود.

اولین گزینه موجود در لیست «شارژ» است بنابراین لازم است عدد 1 را انتخاب کرده و روی دکمه ارسال ضربه بزنید. در مرحله بعدی برای خرید اعتبار ایرانسل لازم است عدد 1 را که متعلق به اپراتور ایرانسل است (اگر جزو کاربران ایرانسلی هستید) انتخاب کنید. در مرحله بعدی باید مشخص کنید که قصد دارید چه نوع شارژی را خریداری کنید. پس از مشخص کردن نوع شارژ در مرحله بعدی لازم است شماره موبایلی که قصد خرید شارژ برای آن را دارید وارد کنید یا از میان لیست شماره‌هایی که به شما نمایش داده می‌شود شماره مدنظرتان را انتخاب کنید.

مرحله بعدی، مرحله انتخاب مبلغ شارژ است. در این مرحله لازم است رقم مورد نظرتان را وارد کنید و یا از میان لیست قیمت‌ها مبلغ مورد نظرتان را انتخاب کنید. پس از وارد کردن مبلغ مورد نظرتان وارد مرحله پرداخت می‌شوید. شماره کارتی که قصد دارید با استفاده از آن مبلغ شارژ را پرداخت کنید وارد کرده و در مرحله بعدی با وارد کردن رمز پویا مراحل پرداخت به پایان می‌رسد.

پس از پرداخت یک پیام به شماره وارد شده ارسال می‌شود که بیان می‌کند که سیمکارت شما با مبلغ مورد نظرتان شارژ است. به یاد داشته باشید که برای شارژ کردن خط اعتباری خود با استفاده از کددستوری #1* (ستاره یک مربع) باید اعداد را به‌ صورت لاتین وارد کنید.

خرید شارژ ایرانسل از طریق تلفن گویا 7071 (هفتاد هفتادویک):

یکی دیگر از راه‌های خرید شارژ ایرانسل که شرکت ایرانسل برای ارائه خدمات به مشترکین خود در نظر گرفته استفاده از تلفن گویا 7071 (هفتاد هفتادویک) است. با استفاده از این روش دیگر نیازی نیست به اینترنت دسترسی داشته باشید. همچنین تماس با این شماره برای مشترکین ایرانسل کاملا رایگان است و بنابراین اگر شارژ سیمکارتتان به اتمام رسیده می‌توانید از خط ایرانسلی خود با شماره 7071 تماس بگیرید.

چنانچه قصد خرید شارژ با استفاده از این روش را دارید اما می‌خواهید از خطوط غیرایرانسلی برای انجام این کار استفاده کنید لازم است با شماره 09377071000 تماس بگیرید. پس از این که شماره 7071 (هفتاد هفتادویک) را شماره گیری کردید این امکان را دارید تا تمام خطوط اعتباری همراه ایرانسل را به مبلغ 5 هزار تومان، 10 هزار تومان و 20 هزار تومان شارژ کنید. علاوه‌براین براساس اعلام شرکت ایرانسل شما با استفاده از تلفن گویا 7071 (هفتاد هفتادویک) شما می‌توانید استعلام تراکنش پرداخت‌های انجام‌شده در سامانه با مرجع شماره خط و شماره پیگیری را بگیرید.

خرید شارژ ایرانسل از طریق اپلیکیشن ایرانسل من:

اگر خرید شارژ از روش‌های آنلاین و اینترنتی را ترجیح می‌دهید بهترین روش خرید شارژ از طریق سوپر اپلیکیشن ایرانسل من است که از طریق امکان دسترسی شما به تمام خدمات مربوط به سیمکارت ایرانسل وجود دارد و به راحتی می‌توانید خدمات مورد نظرتان را انجام دهید. یکی دیگر از پرکاربردترین خدمات اپلیکیشن ایرانسل من امکان خرید اعتبار و شارژ کردن سیمکارت‌های اعتباری است.

جهت انجام این کار لازم است وارد اپلیکیشن ایرانسل من شوید و پس از آن از قسمت نوار پایین صفحه اصلی گزینه «شارژ» را انتخاب کنید. در ادامه صفحه‌ای برای شما نمایش داده می‌شود که در آن باید گزینه افزایش شارژ را انتخاب کنید. پس از آن مبلغی را که مایل هستید سیمکارتتان شارژ شود را انتخاب کنید و اگر دوست دارید شارژ شگفت‌انگیز خریداری کنید گزینه مربوط به شارژ شگفت‌انگیز را فعال کرده و در نهایت گزینه «ادامه» را انتخاب کنید.

پس از طی کردن مراحل گفته شده وارد مراحل پرداخت می‌شوید. از طریق درگاه اینترنتی باید برای پرداخت مبلغ شارژ خود اقدام کنید، پس از طی کردن تمام مراحل پرداخت و اتمام آن اعتبار سیمکارت ایرانسلی شما افزایش پیدا می‌کند.

خرید شارژ ایرانسل از طریق وب‌سایت:

یکی دیگر از راهکار آنلاین که برای شارژ کردن سیمکارت اعتباری ایرانسل وجود دارد این است که به وب‌سایت ایرانسل مراجعه کنید. در همان صفحه اصلی بخش «فروشگاه» را انتخاب کرده و از میان گزینه‌های مختلفی که وجود دارد گزینه «خرید آنلاین شارژ ایرانسل» را انتخاب کنید.

پس از انتخاب این گزینه وارد صفحه جدیدی می‌شوید که لازم است در این بخش باید شماره موبایلی که قصد خرید شارژ برای آن را دارید، وارد کنید. پس از آن مبلغ مورد نظرتان برای شارژ را انتخاب کرده و در نهایت روی گزینه «انتخاب بانک و پرداخت» کلیک کنید. مرحله بعدی مرحله انتخاب بانک است. در این مرحله باید بانکی را که می‌خواهید از طریق درگاه پرداخت آن مبلغ شارژ را پرداخت کنید انتخاب کرده و بعد از آن به صفحه پرداخت آنلاین وارد می‌شوید.

در این صفحه با وارد کردن مشخصات کارت بانکی خود می‌توانید هزینه خرید شارژ برای سیمکارت اعتباری ایرانسل خود را پرداخت کرده تا اعتبار سیمکارتتان افزایش پیدا کند. نحوه خرید شارژ ایرانسل با کددستوری *141* (ستاره صد و چهل و یک ستاره) یکی دیگر از روش‌های اولیه جهت افزایش اعتبار ایرانسل خرید کارت شارژ فیزیکی ایرانسل است که شما از دو روش می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید:

یکی از طریق دستگاه‌های خودپرداز و دیگری از طریق دستگاه‌های POS است. این کارت‌ها یا رسیدهای شارژ باید دارای یک شماره رمز 12 یا 16 رقمی باشند که با دستورالعمل خاصی که در رسید وجود دارد باید آن‌ها را شماره‌گیری کرده و وارد کنید.

اگر قصد خرید شارژ از طریق این کارت‌ها یا رسیدهای شارژ را دارید لازم است یک شیوه دستوری مشخص را پیاده کنید. برای انجام این کار لازم است در قسمت شماره‌گیری گوشی موبایل کددستوری #شماره*رمز*141* (ستاره صد و چهل و یک ستاره رمز دوزاده تا شانزده رقمی ستاره شماره خط اعتباری مورد نظر مربع) را شماره گیری کنید. پس از این که کددستوری مورد نظر را شماره گیری کردید ظرف چند ثانیه میزان اعتبار سیمکارت ایرانسلی شما با همان مبلغ کارت شارژ افزایش پیدا می‌کند و این موضوع در قالب پیامک به شما اطلاع‌ رسانی می‌شود.

طبق اعلام اپراتور ایرانسل استفاده از این روش به منظور افزایش اعتبار 50 تومان هزینه دارد که این مبلغ از اعتبار ارسالی کسر می‌شود.

سوالات متداول:

- چگونه با کددستوری ایرانسل شارژ خریداری کنیم؟

کددستوری #7* (ستاره هفت مربع) را شماره‌گیری کنید، قسمت شارژ ا انتخاب کنید و با استفاده از کارت بانکی و رمز دوم یا رمز پویا برای سیم‌کارت اعتباری ایرانسل خود شارژ خریداری کنید.

- چگونه از طریق اپلیکیشن ایرانسل شارژ بخریم؟

در صفحه اصلی اپلیکیشن گزینه «شارژ» را انتخاب کنید، مبلغ مورد نظر را انتخاب کنید و از طریق درگاه اینترنتی مبلغ شارژ را با کارت اعتباری خود به صورت آنلاین پرداخت کنید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید