فروش سیم کارت مخصوص کودکان توسط رایتل

فروش سیم کارت مخصوص کودکان توسط رایتل

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، با پیشرفت تکنولوژی امروزه اکثر کودکان از دستگاه های هوشمند استفاده می کنند و این نیاز در بازار حس می شود که سیم کارت جداگانه ای برای کودکان باید در نظر گرفته شود. شرکت رایتل با ایده ای جدید و با توجه به قوانین مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی "سیم کارت کودک رایتل" را به همراه ویژه نامه نوروزی مجله نبات برای فروش و عرضه آماده کرده است.

سیم کارت کودک رایتل

شرکت رایتل با همکاری "ماهنامه نبات" که اولین ماهنامه تخصصی کودکان با هدف آموزش به روش بازی است ، اقدام به تهیه و ارائه سیم کارت کودک کرده اند. پخش "سیم کارت کودک" تنها از "مجله نبات" و با استفاده از کارت هدیه ممکن است ، که در صفحه توضیحات طرح رایتل آمده است.



روش استفاده از کارت هدیه

متقاضی برای استفاده از کارت هدیه باید به وب سایت رایتل مراجعه کرده و به صفحه ثبت نام و خرید/کارت هدیه رفته و پروسه خرید را سپری کند تا شرکت رایتل دو عدد سیم کارت اعتباری ، یک عدد برای کودک و یک عدد برای سرپرست خانواده ارسال نماید. شایان ذکر است می توان بسته کودک را با پرداخت ۱۰ هزار تومان دریافت کرد و از طریق این سیم کارت همه امکانات کودکان در فضای اینترنت قابل استفاده و در دسترس بوده و برنامه ها و سرویس های نامناسب برای کودکان به طور خودکار مسدود است.

برنامه رایتل

امکانات در نظر گرفته شده برای سیم کارت های والدین در بسته آغازین شامل ۱۰۰ مگابایت اینترنت یک ماهه است. همچنین سیم کارت های کودک نیز در بسته آغازین از ۱۰ گیگابایت حجم مصرفی بهره می برد که برای استفاده از خدمات پیش بینی شده در سیم کارت قرار داده شده است.



امکانات در نظر گرفته شده در سیم کارت کودک بسیار سرگرم کننده و جالب است که شامل :

- دیدن صدها کارتون و انیمیشن از سرویس رایتونز رایتل

- دیدن شبکه پویا طی ساعات طولانی

- دسترسی به کارتون های موجود در سرویس آپارات کودک

- مجموعه ای پر تنوع از داستان ، بازی و سرگرمی نبات که در سایت ماهنامه نبات قابل مشاهده است

- برنامه های کاربردی تهیه شده توسط مجموعه نبات

- نرم افزار واقعیت افزوده بادبادک که از طریق آن نه تنها دیدن و شنیدن مجله نبات امکان پذیر است ، بلکه در آن برای کودکانی که علاقمند به استفاده از ابزار نوین ارتباطی هستند هم می توانند از این نرم افزار استفاده نمایند

  
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید