اسامی برترین اپراتور های تلفن ثابت و سیار منتشر شد

اسامی برترین اپراتور های تلفن ثابت و سیار منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، نتایج رده بندی برترین اپراتورهای ثابت و سیار در سال 95 توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انتشار یافت.

علی اصغر عمیدیان ، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در این خصوص گفت : انتخاب اپراتورهای برتر در حوزه های ثابت و سیار توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای هفتمین سال با مشارکت اپراتورها صورت گرفت و در این رتبه بندی تاکید ویژه ای بر روی معیارهای افزایش رضایت مشترکین ، تعامل با رگولاتوری ،ایجاد فضای رقابتی سالم ، قانون مداری ، رعایت الزامات پروانه ای و مصوبه های کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در سال گذشته شد.

عمیدیان

عمیدیان با توضیح درباره برنامه ریزی رگولاتوری و جایگاه این سازمان برای پیشرفت ارتقای سطح اپراتورها این چنین گفت : برترین اپراتورهای ثابت و سیار سال 95 طبق 6 معیار برنامه ریزی قانون مدار ، فرآیند های سازمانی ، بسترسازی ارتقای کیفی سرویس ها ، رگولاتوری و جامعه ، مشتریان و نتایج عملکرد و 21 زیر شاخص منتخب شناخته شدند که در کل هزار امتیاز مثبت و سقف 200 امتیاز برای شاخص های منفی در مدت زمان 2 ماهه صورت گرفته که در این بین ، تعداد 36 اظهارنامه از اپراتورهای عرضه کننده خدمات ارتباطی ثابت و سیار دریافت شده و بیشتر از 256 نفر از ارزیابان ارشد و ناظرین سازمان با هدف بررسی دقیق مستندات و درست سنجی شواهد اعلام شده ، فعالیت کرده اند.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی امیدوار است که این روند در سال های آینده ادامه دار شود و با مشارکت اپراتورها ، حس رقابت و دستیابی به بهترین خدمات در دارندگان پروانه و و رضایت داشتن مشترکین افزایش یابد.

طبق این رده بندی ، اسامی برترین اپراتورهای ثابت و سیار سال 95 در قسمت های گوناگون به این شرح است :

1- در بخش دارندگان پروانه اپراتورهای سیار ، شرکت ارتباطات سیار ایران

2- در بخش دارندگان پروانه انتقال داده مبتنی بر فناوری بی سیم ثابت (FWA) ، شرکت ارتباطات مبین نت

3- در بخش دارندگان پروانه ایجاد و بهره برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCP) ، شرکت انتقال داده های آسیاتک

4- در بخش دارندگان پروانه ارائه خدمات انتقال داده از طریق ماهواره (SAP)

برای مشاهده نتایج رده بندی اپراتورهای سیار و اپراتورهای FWA ، FCP و SAP می توانید به سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مراجعه نمایید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید