تفاهمنامه همکاری بین ایرانسل و شرکت گاز ایران

تفاهمنامه همکاری بین ایرانسل و شرکت گاز ایران

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، اپراتورهای تلفن همراه در تلاش برای رقابت بین خود طرح و ایده های جدیدی را به مشترکین ارائه می دهند. حال مطلع گشتیم که شرکت ایرانسل با شرکت ملی گاز ایران در زمینه کنتورخوانی هوشمند تفاهم‌ نامه همکاری امضا کردند.

همکاری ایرانسل با شرکت گاز

باید بدانید که تفاهم‌نامه امضا شده در زمینه کنتورخوانی هوشمند بین ایرانسل و شرکت ملی گاز ایران با هدف ایفای نقش سازنده و جدی در حوزه خدمات اینترنت اشیا و گسترش عرضه خدمات بر پایه فناوری NB-IoT  بسته شده است. این تکنولوژی پیشتر در دهه فجر سال 1395 و با حضور محمود واعظی ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ساختمان مرکزی ایرانسل به طور آزمایشی راه ‌اندازی شده بود.

گفتنی است شرکت ملی گاز ایران در پاییز 1394 طی فراخوانی ، از شرکت‌ های علاقمند دعوت کرده بود تا در اجرای طرح پایلوت گاز برای کنتورخوانی هوشمند شرکت نمایند. هر یک از شرکت‌ هایی که موفق به امضای موافقت نامه نهایی با شرکت ملی گاز شوند ، یک پروژه تأمین ، نصب و قرائت مکانیزه را برای 5000 کنتور هوشمند گاز با استفاده از فناوری ‌های مربوط این حوزه ، اجرا خواهند کرد.

شرکت ایرانسل به عنوان اپراتور پیشگام در ارائه خدمات اینترنت اشیا، قبل از این برای اولین بار در ایران ، از سامانه شهر هوشمند و خدمات شهروندی هوشمند در منطقه آزاد انزلی رونمایی کرده و همچنین سامانه مدیریت حمل و نقل و پرداخت همراه مبتنی بر فناوری NFC را در شهر های اهواز و منطقه آزاد انزلی معرفی کرده بود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید