مجمع عمومی عادی ساليانه همراه اول برگزار شد

مجمع عمومی عادی ساليانه همراه اول برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، مجمع عادی سالیانه سهامداران شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه 1396 در کانون خلیج فارس پژوهشگاه نیرو با حضور ۹۴.۸۶ درصد کل سهام داران این شرکت بورسی برگزار گردید.

مجمع سالیانه همراه اول

لازم به توضیح است که در این مجمع پس از ارائه گزارش عملکرد 12 ماهه هیات مدیره ازسوی مدیرعامل شرکت همراه اول ، وحید صدوقی و همچنین خواندن گزارش حسابرس و بازرس قانونی به مجمع ، صورت‌های مالی و ترازنامه و همچنین سایر اطلاعات مالی این شرکت به تصویب رسید.

طبق این گزارش ، در این مجمع سه پیشنهاد با هدف تقسیم سود بینن سهامداران ارائه شد که شامل ۵۷۰ تومان و ۲ ریال معادل ۸۰ درصد سود ، ۷۱۶ تومان معادل ۱۰۰ درصد سود و درانتها تقسیم ۷۰۰ تومان سود معادل ۹۸ درصد از سود قابل تقسیم به مجمع ارائه گردید که درانتها با موافقت سهامدار عمده پیشنهاد آخر مورد موافقت و تصویب قرار گرفت.

خاطرنشان می کنیم که طبق قانون تجارت کمترین عدد سود محقق شده شامل قیمت ۷۱۶ میلیارد تومان سود خالص عملکرد تلفیقی شرکت همراه اول مبنای تقسیم میان سهامداران عنوان شد.

شایان ذکر است در مجمع سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی شرکت برای نظارت بر عملکرد هیات مدیره در سال مالی ۹۶ و همچنین تعیین ۷۰۰ هزار تومان حق حضور اعضای هیات مدیره به ازای تشکیل هر جلسه و پاداش ۷۰۰ میلیون تومانی برای عملکرد مالی سال ۹۵ برای اعضای هیات مدیره به تصویب مجمع رسید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید