مکالمه رایگان ایرانسل در مناطق زلزله زده خراسان رضوی

مکالمه رایگان ایرانسل در مناطق زلزله زده خراسان رضوی

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، با وقوع زمین لرزه در استان خراسان رضوی ، اپراتور دوم کشور خبر از پایداری شبکه تلفن همراه خود داده و این امکان را برای مشترکین خود ایجاد کرده که در مناطق زلزله زده از مکالمه رایگان بهره مند گردند.

لازم به توضیح است که زلزله نزدیک به ۶ ریشتر در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ، استان خراسان رضوی را لرزاند و باعث بروز اختلال در تعدادی از شبکه‌ های ارتباطی محلی گشت ، از این رو شرکت  ایرانسل اطلاعیه ای صادر کرد که به دلیل تمهيدات و پيش‌ بينی های صورت گرفته برای مديريت شرايط بحرانی ، شبکه ایرانسل در این منطقه با وجود افزایش تعداد تماس ‌ها ، بدون قطعی و با پایداری در حال سرویس ‌دهی و انتقال ترافیک مخابراتی استان است.

ایرانسل زلزله

باید خاطرنشان کرد که ایرانسل برای مشترکین حاضر در مناطق کانون زلزله شامل سفید سنگ ، نصرآباد و فریمان مکالمه رایگان درون شبکه در نظر گرفته است. این پیشنهاد به مدت زمان ۲روز تا ساعت ۲۳:۵۹ روز جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت. شرکت ایرانسل در انتها تاکید کرد که مشترکین همه اپراتورهای کشور که با مشکلاتی در برقراری ارتباط رو به رو می باشند ، می توانند با استفاده از امکان رومینگ از خدمات ایرانسل در شرایط ضروری استفاده نمایند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید