حمایت همراه اول از چهلمین دوره مسابقات جهانی شطرنج بانوان

حمایت همراه اول از چهلمین دوره مسابقات جهانی شطرنج بانوان

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند و به نقل از روابط عمومی شرکت همراه اول ، چهلمین دوره مسابقات شطرنج بانوان با حضور ۶۳بازیکن از ۲۷کشور دنیا با حمایت این اپراتور ، به طور رسمی در تهران برگزار می گردد. مراسم افتتاحیه این رقابت ها ، در تاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۵ در محل برگزاری مسابقات در "هتل اسپیناس پالاس" با حضور مقامات ورزشی و سیاسی ایران و دیگر کشورها برگزار گردید.

در مراسم افتتاحیه مسابقات شطرنج قهرمانی زنان جهان وزیر ورزش و جوانان "مسعود سلطانی فر" ، "محمدرضا داورزنی" معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش که ریاست ستاد عالی مسابقات را برعهده دارد ، معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان "فریبا محمدیان" ، رئیس فدراسیون شطرنج "مهرداد پهلوان‌ زاده" و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اصحاب رسانه حضور داشتند.

شایان ذکر است رئیس جمهور کشور مولداوی "ایگور دودون" ، رئیس فدراسیون جهانی شطرنج "ایلیوم ژینوف" و مدیر اجرایی فدراسیون بین المللی شطرنج "جفری بورگ" از دیگر حاضرین در مراسم افتتاحیه بودند. نکته قابل توجه این است که جایزه نقدی مسابقات شطرنج قهرمانی زنان جهان ۵۴۰هزار دلار می باشد که در میان تمام بازیکنان توزیع می گردد و سهم قهرمان و نایب قهرمان از جایزه نقدی به ترتیب ۶۰ و ۳۰هزار دلار مشخص گردیده است.

شطرنج ایران
"پهلوان زاده" رئیس فدراسیون شطرنج در سخنانی با اشاره به حامیان برگزاری این مسابقات این چنین گفت: اگر حمایت وزیر ورزش و جوانان ، رئیس فدراسیون جهانی شطرنج و همچنین حامیان مالی از جمله شرکت همراه اول نبود با وجود فشارهایی که روی ما قرار داشت ، این مسابقات برگزار نمی گردید.

در مراسم افتتاحیه مسابقات شطرنج قهرمانی بانوان جهان علاوه بر پخش کلیپ تبلیغاتی همراه اول ، از این اپراتور به عنوان بزرگترین حامی ورزش ایران ، تقدیر به عمل آورد. گفتنی است شرکت همراه اول در راستای مسؤلیت اجتماعی خود تاکنون به غیر از حمایت از فدراسیون و تیم های ملی شطرنج ، از فدراسیون و تیم های ملی فوتبال ، والیبال ، بسکتبال ، پهلوانی و زورخانه ای و باشگاه های استقلال ، پرسپولیس و تراکتورسازی حمایت به عمل آورده است.

در انتها این نکته را هم یادآور می شویم که این مسابقات تا تاریخ ۱۴ اسفند ماه ادامه خواهد داشت. همچنین پیش از این نیز همراه اول از تیم شطرنج زیر ۱۴ سال ایران نیز حمایت کرده بود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید