ضیافت پیش از دربی 84 توسط همراه اول برگزار شد

ضیافت پیش از دربی 84 توسط همراه اول برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، با نزدیک شدن به مسابقه دربی دو تیم محبوب پایتخت که همواره با استقبال و حواشی زیادی همراه است ، شرکت همراه اول قبل از هشتاد و چهارمین دربی سرخابی های پایتخت به عنوان اسپانسر مراسمی را در هتل همای تهران برگزار کرد.

در این مراسم مدیر عامل همراه اول مهندس وحید صدوقی و مدیران ارشد این اپراتور ، مدیر عاملان باشگاه های استقلال و پرسپولیس علی اکبر طاهری و سیدرضا افتخاری ، کادر فنی و بازیکنان استقلال و پرسپولیس ، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان محمدرضا داورزنی ، رئیس فدراسیون فوتبال مهدی تاج ، رئیس فدراسیون شطرنج مهرداد پهلوان زاده و تعدادی از پیشکسوتان آبی و قرمز و خبرنگاران حضور داشتند.

لازم به ذکر است دربی هشتاد و چهارم تهران در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ برگزار می شود و هدف از این مراسم اتحاد برای انجام یک بازی جوانمردانه بوده است.

داربی پایتخت

صدوقی خطاب به سرخابی ها این چنین گفت: خوشحالیم که قبل از دربی در خدمت شما عزیزان هستیم و این مراسم صمیمی این پیام را به هواداران می دهد که بازیکنان استقلال و پرسپولیس دوست هم هستند و در کنار هم باعث موفقیت تیم ملی می گردنند. وی خاطرنشان کرد: بازی روز يكشنبه در هر صورت برنده دارد و باعث شادی تماشاگران می گردد ، زیرا هواداران بازی جوانمردانه را دوست دارند.

همچنین شرکت همراه اول به عنوان یک اپراتور ملی وظيفه خود می داند که از باشگاه ها و فدراسیون های پرطرفدار حمايت نماید و با توجه به مشتركان چند ده ميليونی این اپراتور ، در اولین حرکت ايجاد باشگاه هواداری برای فدراسيون فوتبال در سال ۲۰۱۲ میلادی ،  ارتباط قابل توجهی بين هواداران تيم ملی و فدراسيون فوتبال ايجاد كرد.

صدوقی افزود: اپراتور اول کشور علاوه بر فدراسيون فوتبال ، حامی فدراسيون شطرنج و واليبال هم هست و در پنج سال گذشته ، حدود ١٠ميليون كاربر منحصر به فرد و ۳/۳ميليون كاربر فعال از تيم های محبوب خود حمايت می كنند. مدیرعامل همراه اول با بیان اینکه باشگاه های محبوب می توانند از طریق سامانه های هواداری همراه اول استقلال مالی پیدا نمایند ، اظهار امیدواری کرد شهرآورد ۸۴ دوستانه و رقابت همراه با رفاقت باشد.

خسرو حیدری و سید جلال حسینی
گفتنی است در ادامه مدیر عامل استقلال سیدرضا افتخاري با اشاره به کمک های همراه اول قبل از بازی با السد گفت: از مهندس صدوقی تشكر می كنيم كه در شرايط حساس به تيم استقلال كمک كردند و اميدواريم اين حمايت ها در آینده هم ادامه داشته باشد. همچنین مدیرعامل پرسپولیس علی اکبر طاهری نیز در سخنانی اظهار کرد: از شركت همراه اول و مهندس صدوقی تشكر می كنم كه قبل از دربی اين مراسم صميمانه را برگزار كردند و اگر در اين دو سال تيم های پرسپوليس و استقلال توانستند پيشرفت نمایند ، به اين علت است كه دغدغه های مالی كمتری داشتند.

همچنین در انتهای مراسم از هواداران برتر تیم های استقلال و پرسپولیس که از طریق سامانه 3090 همراه اول از تیم های محبوب خود حمایت کرده بودند تقدیر به عمل آمد.

علیرضا منصوریان

علیرضا منصوریان

علیرضا منصوریان

علیرضا منصوریان

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید