چگونه می‌توان برای دیگران شارژ رایتل خریداری کرد

چگونه می‌توان برای دیگران شارژ رایتل خریداری کرد

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که قصد داشته باشید برای دیگران شارژ رایتل خریداری کنید و ندانید چه باید کرد. در این مواقع سه روش متفاوت برای انجام این کار وجود دارد که عبارت است از: استفاده از فروشگاه اپراتور سوم، مراجعه به وبسایت رسمی بانک‌ها و استفاده از اپلیکیشن‌های پرداخت. جهت یادگیری نحوه خرید شارژ رایتل برای دیگران در ادامه باما همراه باشید.

خرید اعتبار از فروشگاه رایتل:

زمانی می‌توانید به این فروشگاه مراجعه کنید که قصد افزایش موجودی حساب سیم‌کارت مشترکین اعتباری رایتل را داشته باشید. در این صفحه لازم است شماره تلفن همراهی که قصد خرید شارژ برای آن را دارید وارد کنید.

بعد از آن مبلغ دلخواه را وارد کنید و از میان درگاه‌های پرداخت پیشنهاد شده یکی را انتخاب کنید و در آخرین مرحله لازم است کد امنیتی نمایش داده شده را وارد کنید تا وارد مرحله بعدی شوید. در صفحه جدیدی که پیش روی شما نمایش داده می‌شود لازم است یک بار اطلاعات درج شده را به طور دقیق بررسی کنید و از درست بودن آن اطمینان پیدا کنید و در صورت درست بودن تمام اطلاعات آن را تایید کرده و به صفحه پرداخت منتقل می‌شوید.

در نهایت مانند سایر خریدهای الکترونیکی به راحتی می‌توانید برای مشترک مورد نظر خود اعتبار رایتل بخرید.

آموزش شارژ رایتل از طریق بانک‌ها:

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت یکی از بانک‌های کشور برای مشترک مورد نظر خود اعتبار رایتلی خریداری کنید. با توجه به این که بانک‌های کشور تنوع بالایی دارند در ادامه قصد داریم شما را با روش خرید شارژ از بانک ملی آشنا کنیم.

پس از این که وارد سایت بانک ملی شدید لازم در وسط صفحه از بخش خدمات الکترونیک بر روی گزینه «خرید شارژ تلفن همراه» کلیک کنید. اکنون در صفحه جدید لازم است روی گزینه شارژ رایتل بزنید. بعد از این که به صفحه شارژ بانک ملی منتقل شدید لازم است نوع شارژی که می‌خواهید خریداری کنید را انتخاب کنید.

بهترین گزینه انتخاب شارژ مستقیم است چرا که به راحتی و در کمترین زمان ممکن می‌توانید برای مشترک مورد نظرتان شارژ خریداری کنید. سپس لازم است شماره موبایل فرد را وارد کرده و از میان رقم‌هایی که به شما نمایش داده می‌شود میزان اعتباری که می‌خواهید خریداری کنید را مشخص کنید. در نهایت می‌توانید با کلیک روی گزینه ادامه به صفحه پرداخت بانک انتقال پیدا کنید.

خرید اعتبار با اپلیکیشن‌های پرداخت:

یکی دیگر از روش‌های موجود برای خرید شارژ رایتل دیگران استفاده از اپلیکیشن‌های پرداخت مانند اپلیکیشن آپ است. بعد از این که وارد اپلیکیشن شدید باید از قسمت بالای صفحه روی گزینه «خرید شارژ» کلیک کنید. در صفحه جدیدی که پیش روی شما باز می‌شود لازم است شماره تلفن همراهی که می‌خواهید برای او اعتبار خریداری کنید را وارد کنید.

سپس روی گزینه «استعلام محصولات» بزنید. اکنون می‌توانید یا از طریق نوار کشویی میزان مبلغ اعتبار را انتخاب کنید و یا شارژ مدنظر را وارد کرده و روی گزینه مرحله بعد ضربه بزنید. در نهایت به صفحه پرداخت انتقال پیدا می‌کنید که می‌توانید فرایند خرید شارژ رایتل برای دیگران را نهایی کنید.

جمع‌بندی:

در این مطلب سعی کردیم با آموزش شارژ رایتل برای دیگران روش‌های مختلفی را به شما معرفی کنیم تا در کمترین زمان برای دیگران شارژ رایتل ارسال کنید.

سوالات متداول:

آیا امکان خرید کد شارژ رایتل وجود دارد؟

بله شما می‌توانید با استفاده از فروشگاه رایتل، آپ یا بانک ملی به جای شارژ مستقیم کد شارژ را خریداری کنید و برای فرد مورد نظر خود ارسال کنید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید