چگونه می‌توان آهنگ پیشواز رایتل را لغو کرد

چگونه می‌توان آهنگ پیشواز رایتل را لغو کرد

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، بعضی از مشترکین اپراتورهای تلفن همراه به منظور این که هر بار که مخاطبینشان با آن‌ها تماس می‌ گیرد با صدای بوق تکراری مواجه نشود برای خط خود سرویس آهنگ پیشواز را فعال می‌کنند اما بعضی مواقع باتوجه به دلایلی مانند تنوع یا فروش خط لازم است تا این سرویس را لغو کنیم. در ادامه همراه ما باشید تا یاد بگیرید که چگونه می‌توانید آهنگ پیشواز خط رایتل خود را غیرفعال کنید.

سرویس راینواز رایتل یک سرویسی است که به جای بوق انتظار قطعه موسیقی یا آهنگ انتخابی مشترک را برای مخاطبین پخش می‌کند. این سرویس علاوه بر پخش آهنگ پیشواز قابلیت‌های مختلفی نیز دارد. به طور مثال می‌توان مشخص کرد که برای فرد یا گروهی از افراد آهنگ پخش نشود اما اگر قصد غیرفعال‌سازی آن را دارید لازم است یکی از راه‌های موجود را انتخاب کنید.

به منظور لغو اهنگ پیشواز رایتل سه راه وجود دارد که عبارت است از پیامک، سامانه تلفنی و رایتل.

حذف پیشواز رایتل از طریق پیامک:

مشترکین اپراتور سوم می‌توانند با ارسال کددستوری «کد راینواز OFF» به شماره 2030 (بیست سی) درخواست خود را به منظور غیرفعالسازی این سرویس ثبت کنند. برای مثال اگر کد آهنگ پیشواز شما 113 است باید متن «OFF 113» را به شماره گفته شده پیامک کنید. اگر نمی‌دانید که کد مورد نظر آهنگ پیشوازتان چند است می‌توانید متن «OFF rbt» را به شماره 2030 (بیست سی) ارسال کنید. با انجام این کار تمامی آهنگ‌های خریداری شما حذف شوند.

غیرفعالسازی با استفاده از اپلیکیشن رایتل من:

یکی دیگر از گزینه‌های موجود به منظور لغو اهنگ پیشواز رایتل اپلیکیشن رایتل من است. پس از نصب و مراجعه به اپلیکیشن رایتل من می‌توانید در کمترین زمان ممکن نسبت انجام این کار اقدام کنید.

بعد از این که شماره تلفن خود را وارد کردید می‌توانید از طریق رمز دوم پیامکی یا رمز عبور تنظیم شده به سامانه وارد شده و از قسمت منوی نمایش داده شده روی گزینه «سرویس‌های من» کلیک کنید. در صفحه جدیدی که به شما نمایش داده می‌شود لازم است روی کلید مقابل «راینواز» ضربه بزنید تا غیرفعال شود. در این حالت اقدام شما جهت غیرفعال‌سازی آهنگ پیشواز با موفقیت انجام می‌شود.

سامانه ارتباط مشترکین:

آخرین راه موجود به منظور لغو سرویس راینواز برقراری تماس با پشتیبانی رایتل است. با استفاده از خط رایتلی خود می‌توانید با شماره 200 (دویست) تماس گرفته و سپس عدد 9 را وارد کنید تا خیلی سریع به پشتیبانی متصل شوید. سپس از اپراتور بخواهید تا این سرویس را برای خط شما غیرفعال کند.

جمع‌بندی:

لازم است در پایان یادآوری کنیم که تاکنون کدی به منظور لغو آهنگ پیشواز رایتل وجود ندارد و تنها باشماره‌گیری #210* (ستاره دویست و ده مربع) می‌توان جهت فعالسازی راینواز اقدام کرد. به منظور حذف آهنگ پیشواز لازم است از طریق راه‌هایی که در بالا به معرفی آن‌ها پرداختیم اقدام کنید.

سوالات متداول:

- آیا امکان غیرفعالسازی آهنگ پیشواز رایتل برای مخاطبین وجود دارد؟

بله، یکی از خدمات این سرویس آن است که بتوانید برای تعداد مشخصی از مخاطبین خود پخش آهنگ را لغو کنید.

- آیا حذف آهنگ پیشواز رایتل هزینه دارد؟

خیر، هیچ هزینه‌ای بابت غیرفعالسازی این سرویس لازم نیست بپردازید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید