چگونه می‌توانیم برای دوستان و آشنایانمان شارژ ایرانسل خریداری کنیم

چگونه می‌توانیم برای دوستان و آشنایانمان شارژ ایرانسل خریداری کنیم

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، ممکن است یکی از دوستان یا آشنایانتان در موقعیتی قرار بگیرد که لازم باشد با کسی ارتباط برقرار کند ولی متوجه شود که شارژ او تمام شده و از شما بخواهد که برای او شارژ خریداری کنید. در ادامه همراه ما باشید تا با نحوه خرید شارژ ایرانسل برای دیگران آشنا شوید.

براساس گزارش‌هایی که ایرانسل منتشر کرده است مشترکین اعتباری تعداد زیادی از مشتریان این اپراتور را تشکیل می‌دهند. به همین دلیل موضوعی که زیاد به کارتان می‌آید خرید شارژ ایرانسل برای دیگران است.

روش خرید شارژ ایرانسل برای دیگران

- از طریق سایت ایرانسل:

اگر دسترسی به اینترنت برایتان امکان‌پذیر است به‌ راحتی و با استفاده از یک کارت بانکی و رمز دوم پویا می‌توانید برای خود یا دیگران شارژ ایرانسل خریداری کنید. برای این کار لازم است در گوگل «فروشگاه ایرانسل» را جستجو کنید یا از اینجا مستقیماً به وبسایت این اپراتور بروید. گزینه «خرید شارژ» را از منو وسط صفحه انتخاب کنید. در صفحه جدیدی که پیش روی شما به نمایش گذاشته می‌شود لازم است نوع سیم کارت خود (دائمی یا اعتباری) و شارژ (شگفت‌انگیز یا عادی) را انتخاب و شماره تلفن همراه فردی که قصد خرید شارژ برای او را دارید وارد کنید.

در آخرین مرحله با انتخاب گزینه بانک به صفحه پرداخت منتقل می‌شوید. اکنون لازم است شماره CVV2، شماره کارت، تاریخ انقضای کارت و رمز پویا را وارد کنید تا خرید شما به مرحله ثبت نهایی برسد.

- با استفاده از کد دستوری:

جهت خرید شارژ ایرانسل برای دیگران لازم است کد دستوری #555* (ستاره پانصد و پنجاه و پنج مربع) را شماره گیری کنید. از میان منو که به شما نمایش داده می‌شود لازم است عدد یک را انتخاب کنید. مجدداً یک را درج و ارسال کنید تا وارد فرایند خرید شارژ ایرانسل شوید. حال در منوی جدید بایستی شماره مقصد را وارد کنید. سپس نوع شارژ را انتخاب کنید، اگر قصد خرید شارژ معمولی را دارید یک و اگر می‌خواهید شارژ شگفت‌انگیز بخرید عدد 2 را ارسال کنید. در نهایت نیز نوبت به درج شماره کارت بانکی‌تان می‌رسد تا خرید را تکمیل کنید.

- استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من:

خرید شارژ از طریق اپلیکیشن ایرانسل من بسیار ساده و راحت است. برای انجام این کار در اولین قدم لازم است این اپلیکیشن را از گوگل پلی، بازار یا مایکت دانلود کنید، برای نصب این اپلیکیشن باید شماره تلفن خود را درج کنید تا کد تاییدیه‌ای برایتان ارسال شود، با استفاده از آن کد می‌توانید وارد این اپلیکیشن شوید. اکنون از قسمت پایین صفحه منو گزینه «شارژ» را انتخاب کنید. در صفحه جدید لازم است از تب بالای صفحه گزینه «ارسال شارژ» را انتخاب کنید. در این مرحله لازم است شماره ایرانسلی کسی که می‌خواهید برای او شارژ بخرید را وارد کنید.

سپس از میان گزینه‌های موجود مبلغ مورد نظر خود را انتخاب و یا رقم آن را وارد کنید و روی ادامه ضربه بزنید. در صفحه جدید شماره موبایل و هزینه پرداختی به شما نمایش داده می‌شود و پس از بررسی برای اطمینان از اطلاعات درج شده، روی تایید و ادامه کلیک کنید. 

در آخرین قدم لازم است درگاه بانکی خود را انتخاب کنید و روی گزینه «پرداخت» کلیک تا به صفحه بانک انتقال پیدا کنید.

جمع‌بندی:

در این مطلب قصد داشتیم با آموزش خرید شارژ ایرانسل برای دیگران به شما کمک کنیم تا در سریع‌ترین زمان و کمترین دردسر، برای دوستان و آشنایان خود شارژ ایرانسل خریداری کنید. استفاده از کد دستوری، فروشگاه ایرانسل و اپلیکیشن ایرانسل من گزینه‌هایی بودند که بسته به سلیقه خودتان می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و عملیات خرید شارژ را انجام دهید.

سوالات متداول کاربران:

آیا می‌توان بدون شماره برای دیگران شارژ ایرانسل خریداری کرد؟

بله برای این کار لازم است به دستگاه عابر بانک یا کارتخوان مراجعه کنید و رمز شارژ خریداری کنید. سپس این رمز را باید برای فرد دیگر ارسال کنید تا با وارد کردن آن شارژ را دریافت کند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید