چگونه آهنگ پیشواز همراه اول را فعال کنیم

چگونه آهنگ پیشواز همراه اول را فعال کنیم

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، فعال‌سازی آهنگ پیشواز همراه اول این امکان را برای مخاطبان به وجود می‌آورد تا زمان برقراری تماس، به جای شنیدن صدای بوق آزاد آهنگ مورد علاقه شما را گوش دهند. فعال کردن این قابلیت روش‌های مختلفی دارد که در ادامه با فعال‌سازی آوای انتظار همراه اول آشنا می‌شویم.

همراه اول به منظور توجه به سلیقه‌های مختلف مشترکین سیم کارت‌های اعتباری و دائمی خود، سرویس آوای انتظار را با طیف گسترده‌ای از آهنگ‌ها برای کاربران فراهم آورده است تا کاربران بتوانند هر آهنگی که دوست دارند را انتخاب کنند. پس از این که اقدام به فعال‌سازی سرویس آوای انتظار خود کنید، کسی که با شما تماس می‌گیرد زمان انتظار برای برقراری تماس و پاسخ دهی شما، آهنگ انتخابی شما را می‌شنود و لذت می‌برد.

از روش‌های فعال‌سازی آهنگ پیشواز دلخواه همراه اول می‌توان به پیامک، اپلیکیشن همراه من، تلفن گویا و یا کدهای دستوری فعال اشاره کرد.

آشنایی با وب سایت آوای انتظار

برای فعال‌سازی آوای انتظار همراه اول ابتدا لازم است کد آهنگ پیشواز انتخابی خود را داشته باشید، به همین منظور لازم است ابتدا به وبسایت «آوای انتظار» مراجعه کنید.

در صفحه‌ای که پیش روی شما به نمایش گذاشته می‌شود نزدیک به 69 هزار موسیقی موجود است، آهنگ پیشواز دلخواه همراه اول خود را پیدا کنید و کد مربوط به آن را مشاهده کنید.

در این وبسایت این امکان برای شما فراهم شده تا آوای انتظار مورد علاقه خود را براساس کد یا نام آن جستجو کنید و راحت‌تر به آن دسترسی پیدا کنید. در صورتی که گزینه خاصی مد نظر ندارید می‌توانید از میان دسته‌بندی‌های موجود مانند «موسیقی فیلم»، «سنتی»، «پاپ»، «مذهبی»، «کلاسیک»، «ورزشی» و… با آواهای انتظار موجود آشنا شوید و یکی را به دلخواه انتخاب کنید.

شما می‌توانید با کلیک روی هر آهنگ پیشواز، موسیقی که برای مخاطبینتان در زمان انتظار پاسخگویی پخش می‌شود را گوش دهید. کد آوا، نام صاحب اثر، قیمت و دسته‌بندی آن نیز برایتان نمایش داده می‌شود. در صورتی که آهنگ مورد پسند خود را یافتید می‌توانید با کلیک روی گزینه «فعال‌سازی» این آهنگ را برای خود فعال کنید.

همچنین اگر بر روی گزینه «هدیه» کلیک کنید، می‌توانید این آوای انتظار را به هر یک از دوستان همراه اولی‌تان هدیه دهید تا برای خود فعال کند.

کد دستوری آوای انتظار همراه اول

یکی دیگر از راه‌های فعال‌سازی آهنگ پیشواز همراه اول، شماره‌گیری کد دستوری مختص آن است. مشترکین این اپراتور با شماره‌گیری و ارسال کد دستوری #کد آهنگ*221*10* (ستاره ده ستاره دویست و بیست و یک ستاره کد آهنگ مربع) آهنگ پیشواز دلخواه همراه اول خود را فعال کنند.

سپس پیامکی مبنی بر فعالسازی آهنگ پیشواز و مدت زمان اعتبار آن برایتان ارسال می‌شود.

فعال‌سازی آهنگ پیشواز سیمکارت همراه اول با پیامک

از دیگر روش‌هایی که برای فعال کردن آهنگ پیشواز می‌توان به آن اشاره کرد، ارسال پیامک است. مشترکین این اپراتور با ارسال کد آوای مد نظر خود به شماره 8989، می‌توانند آن را روی سیم کارت همراه اولی خود فعال کنند.

پس از ارسال کد به شماره گفته شده پیامکی برای شما ارسال شده و فعال‌سازی موفقیت‌آمیز آهنگ پیشواز و زمان اعتبار آن به اطلاع شما رسانده می‌شود.

فعال کردن آوای انتظار با همراه من

همچنین از دیگر روش‌هایی که برای فعال کردن آهنگ پیشواز می‌توان اشاره کرد، اپلیکیشن یا نسخه وب «همراه من» است. پس از ورود به همراه من، گزینه «خدمات» را انتخاب کرده و در صفحه جدید روی «آوای انتظار» کلیک کنید.

پس از انتخاب گزینه آوای انتظار می‌توانید از فهرست نمایش داده شده یا جستجو، آهنگ پیشواز مدنظر خود را انتخاب کنید و سپس گزینه فعالسازی را بزنید تا این آوا برایتان فعال شود.

فعال‌سازی آوای انتظار از طریق تلفن گویا

همچنین مشترکین همراه اول می‌توانند با تماس با شماره گویا 9990 اقدام به فعال‌سازی آوای انتظار همراه اول کنند. پس از شماره گیری و تماس از طریق گوشی تلفن همراه لازم است به ترتیب کلید 2، سپس 2، سپس 1، سپس 2، سپس 1، سپس 1 را وارد کنید.

در انتها کاری که لازم است انجام دهید این است که کد آوای انتظار مورد نظر را درج و کلید مربع را بزنید. پس از پایان تماس، پیامکی مبنی بر فعالسازی آهنگ پیشواز دلخواه همراه اول برای شما ارسال خواهد شد.

سوالات متداول کاربران

آیا فعال‌سازی آهنگ پیشواز همراه اول هزینه‌ای دارد؟

بله، بسته به آهنگ انتخابی شما هزینه‌ای بابت فعالسازی یک ماهه آهنگ پیشواز از اعتبار حساب شما کسر یا در صورتحساب ماهانه‌تان درج خواهد شد.

آیا پس از فعالسازی آوای انتظار می‌توان آن را تغییر داد؟

بله این امکان برای مشترکین همراه اول فراهم است.

 
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید