چطور آهنگ پیشواز ایرانسل را حذف کنیم

چطور آهنگ پیشواز ایرانسل را حذف کنیم

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، آهنگ پیشواز جزو انتخاب‌هایی است که شاید بعد از گذشت مدتی قصد داشته باشید آن را لغو کنید. حذف آهنگ پیشواز ایرانسل راه‌های غیرفعال‌سازی متفاوتی دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.


برای مشترکین اپراتور ایرانسل چند روش غیرفعال‌سازی آهنگ پیشواز ایرانسل فراهم شده است تا بتوانند با استفاده از این روش‌ها بسته به انتخاب خود از یکی از آن‌ها برای حذف این سرویس اقدام کنند.

حذف آهنگ پیشواز ایرانسل با پیامک

یکی از ساده‌ترین روش لغو آهنگ پیشوازایرانسل آن هم در شرایطی که کد آهنگ را به یاد نمی‌آورید، استفاده از پیامک است.

برای استفاده از این سرویس می‌توانید درخواست مورد نظرتان را به شماره 7575 (هفتاد و پنج هفتاد و پنج) پیامک کنید و سپس نتیجه درخواست خود را بلافاصله در پیامک ارسالی مشاهده کنید. برای غیرفعال‌سازی موقت سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، می‌توانید از روش ارسال کد GHF به شماره 7575 (هفتاد و پنج هفتاد و پنج) نیز استفاده کنید.

همچنین اگر قصد دارید از خدمات آهنگ پیشواز به طور کلی انصراف دهید، می‌توانید کد ENS را به شماره 7575 ارسال کنید تا به طور کلی حذف چند آهنگی پیشواز ایرانسل برای شما انجام شود.

در اپراتور ایرانسل برای غیرفعال کردن سرویس آهنگ پیشواز می‌توانید با داشتن کد آهنگ مورد نظر و یا به صورت کلی، این کار را انجام دهید. در صورتی که کد آهنگ پیشواز خود را دارید می‌توانید عبارت HZ را همراه با کد آهنگ به شماره 7575 (هفتاد و پنج هفتاد و پنج) ارسال کنید.

استفاده از کد دستوری

استفاده از کد دستورری #7*777* (ستاره هفتصد و هفتاد و هفت ستاره هفت مربع) یکی از روش‌های غیرفعال‌سازی آهنگ پیشواز ایرانسل است. برای استفاده از این روش لازم است ابتدا این کد دستوری را شماره گیری کرده و در مرحله بعد گزینه «سرویس آهنگ پیشواز» را انتخاب کنید.

در ادامه بر روی گزینه «سرویس آهنگ پیشواز عادی» کلیک کنید و در این مرحله آهنگ پیشواز شما مشخص خواهد شد. عدد گزینه آن را انتخاب کنید. حالا کد آهنگ پیشواز شما مشخص می‌شود. با انتخاب گزینه حذف و تایید نهایی آهنگ پیشواز ایرانسل برای شما به راحتی حذف خواهد شد.

آموزش حذف آهنگ پیشواز ایرانسل از طریق وب سایت

در این روش لازم است ابتدا وارد سایت ایرانسل شوید و پس از آن وارد سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل شوید. در این بخش همه تغییراتی که برای آهنگ پیشواز خود لازم دارید در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

سپس وارد پروفایل خود در پیشواز هوشمند شوید و پیشوازهای فعال من را باز کنید. در این مرحله اگر آهنگ پیشوازی برای شما فعال باشد با کلیک روی سه نقطه مقابل کلمه فعال، دو گزینه‌ی غیر فعال‌سازی و حذف پیش روی شما نمایش داده می‌شود. بعد از انتخاب گزینه حذف بار دیگر از شما در خواست تایید حذف خواسته می‌شود. در صورت کلیک روی گزینه تائید، آهنگ پیشوازی که روی خط شما فعال است به طور کامل حذف می‌شود.

* در این مرحله بخش پیشوازهای فعال شما خالی خواهد شد و در قسمت پایین سمت راست پیغام حذف را مشاهده خواهید کرد.

حذف با استفاده از ارسال کد آهنگ

اگر کد آهنگ پیشواز خود را دارین می‌توانید با استفاده از این روش به راحتی آهنگ پیشواز خود را حذف کنید. برای این کار کافیست کد #کد آهنگ پیشواز* 5*777* (ستاره 777 ستاره پنج ستاره کد آهنگ پیشواز مربع) را شماره گیری کنید. اما اگر کد آهنگ پیشواز ایرانسل خود را ندارید لازم است ابتدا کد آن را پیدا کنید. برای این کار باید کد #2*777* (ستاره هفتصد و هفتاد و هفت ستاره دو مربع) را شماره گیری نمایید.

بعد از شماره‌گیری کد دستوری پیامی حاوی کد آهنگ پیشواز ایرانسل برای شما ارسال خواهد شد. در این مرحله با شماره گیری # کد آهنگ پیشواز 5*777* (ستاره هفتصد و هفتاد و هفت ستاره پنج ستاره کد آهنگ پیشواز مربع) می‌توانید آهنگ پیشواز ایرانسل خود را حذف کنید.

*در نهایت هم اگر امکان حذف با هیچ یک از این روش‌ها ممکن نشد با پشتیبانی ایرانسل تماس بگیرید تا آهنگ پیشواز شما به شکل دستی حذف شود.

سوالات متداول کاربران

- کد دستوری لغو آهنگ پیشواز ایرانسل چیست؟

مشترکین ایرانسلی می‌توانند با استفاده از کد دستوری 7575 (هفتاد و پنج هفتاد و پنج) برای لغو این سرویس اقدام کنند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید