چرا بعد از پرداخت قبض خط ایرانسل وصل نمی‌شود

چرا بعد از پرداخت قبض خط ایرانسل وصل نمی‌شود

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، سوالی که بسیاری از مشترکین ایرانسلی با آن مواجه می‌شوند این است که چرا بعد از پرداخت قبض خط آن‌ها وصل نمی‌شود و چه دلیلی برای وصل نشدن خط بعد از پرداخت قبض ایرانسل وجود دارد. بعضی از مشترکین ایرانسلی بعد از پرداخت کردن قبض ایرانسل خود مشکل وصل شدن خط‌هایشان را دارند، اگر شما هم جزو این مشترکین هستید در ادامه همراه ما باشید تا علت این موضوع را برای شما شرح دهیم.

به طور معمول با پرداخت قبض ایرانسل باید خط آزاد شود و به وضعیت عادی برگردد اما در این مورد این امکان وجود دارد که بعضی از افراد بلافاصله این رفع مسدودی را نداشته باشند. براساس گفته‌های کارشناسان تا 48 ساعت بعد از پرداخت قبض ایرانسل این مسئله برطرف می‌شود و لازم نیست نگران باشید.

اما سوال اصلی این است که چرا پرداخت قبض ایرانسل بعد از پرداخت هم وصل نمی شود؟ به نظر می‌رسد که علت این اتفاق بروزرسانی‌های سیستمی باشد که توسط اپراتور ایرانسل انجام می‌شود.

ممکن است این بروزرسانی‌ها باعث به وجود آمدن مشکلاتی شده باشد که تا 48 ساعت زمان می‌برد تا به طور کامل برطرف شود. افراد در این زمان لازم است به این نکته توجه داشته باشد که پیام تایید از سوی ایرانسل تضمین می‌کند که واریزی آن‌ها لحاظ شده است و نیازی به اقدامات اضافی ندارد اما برای بازگشت خط به حالت عادی لازم است صبر داشته باشید تا بروزرسانی‌های سیستمی ایرانسل تمام شود و خط به حالت عادی بازگردد.

فعالسازی مجدد سیم کارت ایرانسل:

در برخی مواقع ممکن است با پیام خط شما به دلیل بدهی یک طرفه شده و نحوه فعال‌سازی مجدد سیم کارت ایرانسل بعد از پرداخت بدهی یعنی زمانی که می‌خواهید تماسی برقرار کنید با پیام «اگر به تازگی سیم‌کارت خود را خریداری کرده‌اید باید برای فعالسازی آن به همراه کارت ملی به نمایندگی‌های ایرانسل مراجعه کنید» مواجه می شوید و اگر هم از مشترکان قبلی هستید با پیام جهت بررسی علت مسدودیت به مرکز خدمات ایرانسل مراجعه کرده و یا با شماره 7033 (هفتاد سی و سه) با خط ایرانسلی خود تماس بگیرید برخورد می کنید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید