وضعیت نامعلوم برای مشترکینی که بیش از ۱۰ سیم کارت دارند

وضعیت نامعلوم برای مشترکینی که بیش از ۱۰ سیم کارت دارند

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، در خبری که در مورد ساماندهی سیم کارت های مربوط به افراد دارای بیش از ۱۰ سیم کارت در روزهای اخیر منتشر شد ، این سوال برای همه پیش آمد که هر شخص مجاز به داشتن چند سیم کارت است؟

10 سیم کارت

با تمام این توضیحات آنچه تا کنون مشخص شده این است که هر مخاطب می تواند از ۱۰ سیم کارت در هر اپراتور بهره ببرد. با این اوصاف مشترکان دارای بیش از ۱۰ سیم‌کارت تا پایان خرداد ۱۳۹۴ فرصت دارند، به امور مشترکین اپراتور خود مراجعه نمایند و درصورت عدم مراجعه ، تمامی سیم کارت‌های این افراد از ابتدای تیرماه ۱۳۹۴ قطع خواهند شد.



تکرار جمله ۱۰ سیم کارت به نام هر نفر از طرف مسئولین و در تمام رسانه ها بارها اعلام شده و همین موضوع بسیاری از مشترکین تلفن همراه را به اشتباه انداخته است زیرا که اکثرا گمان می کنند حداکثر ۱۰ سیم‌کارت باید به نام مشترکین ثبت شده باشد. با این توضیحات هر مشترک می تواند در هر اپراتور ۱۰ سیم کارت به نام خود داشته باشد.

در حال حاضر با توجه به سه اپراتور همراه اول ، ایرانسل و رایتل و اپراتور خصوصی تالیا هر کاربر تلفن همراه می تواند از 40 سیم کارت استفاده کند ، با این اوضاع به نظر نمی رسد مشترکین معمولی از هر اپراتوری بیش از 10 سیم کارت داشته باشد ، پس نیازی به نگرانی و یا قطع شدن سیم کارت نیست.

   
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید