همراه اول به مناسبت اعیاد شعبانیه بسته‌های ویژه ارائه کرد‎

همراه اول به مناسبت اعیاد شعبانیه بسته‌های ویژه ارائه کرد‎

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، شرکت همراه اول به مناسبت فرارسیدن ماه شعبان و ولادت‌های پرنور این ماه بسته‌های ویژه‌ای را برای کاربران خود تدارک دیده است. براساس گزارشی که توسط اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران منتشر شده است اپراتور همراه اول به مناسبت فرارسیدن ماه شعبان و ولادت‌های مبارک حضرت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع)، حضرت زین العابدین (ع) و حضرت مهدی (عج) برای تمامی مشترکین اعتباری، دائمی و انارستانی خود بسته‌های ویژه اعیاد شعبانیه را در نظر گرفته است.

بسته ویژه مشترکین اعتباری و دائمی همراه اول شامل «سه ساعت مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت و سه گیگابایت اینترنت» می‌شود که متقاضیان می‌توانند این بسته سه روزه را با 60 درصد تخفیف به قیمت 12 هزار تومان تهیه کنند. مشترکان دائمی و اعتباری می‌توانند با شماره گیری کددستوری #671*100* «ستاره 100 ستاره 671 مربع» این بسته را خریداری و فعال کنند.

همچنین مشترکان انارستانی نیز می‌توانند بسته سه روزه ویژه اعیاد شعبانیه که شامل «سه ساعت مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت و یک گیگابایت اینترنت» است را با 60 درصد تخفیف تنها با قیمت سه هزار تومان خریداری کنند. مشترکین انارستانی برای خرید و فعالسازی این بسته می‌توانند کددستوری #6671*100* «ستاره 100 ستاره 6671 مربع» خریداری و استفاده کنند.

این بسته‌ها در دو مرحله به مشترکین عرضه می‌شود که در مرحله اول دربازه زمانی سه شنبه 24 تا پنجشنبه 26 بهمن 1402 مشترکین می‌توانند این بسته را خریداری و فعال کنند. مرحله دوم نیز از شنبه 5 اسفند تا دوشنبه 7 اسفند 1402 همزمان با نیمه شعبان فعال می‌شود و متقاضیان می‌توانند در زمان گفته شده برای خرید و فعالسازی اقدام کنند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید