هدیه تولد همراه اول‎

هدیه تولد همراه اول‎

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، همراه اول در روز تولد مشترکین برای آن‌ها هدیه در نظر گرفته است. اگر شما هم جزو مشترکین همراه اولی هستید در روز تولدتان میتوانید یکی از سه مورد زیر را به انتخاب خود از همراه اول به عنوان هدیه دریافت کنید:

- 24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه

- بسته اینترنت یک روزه 2 گیگابایتی

- 120 امتیاز باشگاه فیروزه‌ای

چگونه می‌توان هدیه را دریافت کرد؟

براساس جدول راهنمای زیر هدیه تولد از طریق سامانه‌های #10* (ستاره ده مربع) و یا اپلیکیشن و سایت همراه من / قسمت منوی خدمات من / بخش طرح‌های تشویقی برای تمامی مشترکین اعتباری و دائمی ارائه می‌شود.

قوانین کلی:

- تمامی مشترکین سیم کارت‌های دائمی (به غیر از مشترکین دارای شرایط خاص) و اعتباری (به جز مشترکین با وضعیت قطع یک طرفه و دو طرفه و سلب امتیاز) می‌توانند از بسته هدیه تولد همراه اول استفاده کنند. لازم به ذکر است که مشترکین حقوقی نمی‌توانند این هدیه را دریافت کنند.

- کسانی که دارای سیم کارت‌های اعتباری و دائمی همراه اول هستند در روز تولد خود لازم است یکی از هدایای بسته اینترنت یک روزه 2 گیگابایتی، 24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه و یا 120 امتیاز باشگاه فیروزه‌ای را از طریق درگاه‌های معرفی شده انتخاب و اقدام به فعالسازی آن کنند.

- بسته هدیه مکالمه درون شبکه یا اینترنت تا 24 ساعت پس از فعال‌سازی اعتبار دارد و مشترک می‌تواند از آن استفاده کند.

- بسته هدیه اینترنت 2 گیگابایتی در مقایسه با سایر بسته‌های اینترنت در اولویت مصرف قرار دارد و قابلیت فعالسازی به صورت همزمان با سایر بسته‌های اینترنت را نیز دارد.

- مشترکینی که قصد استعلام وضعیت بسته اینترنت 2 گیگابایتی خود را دارند می‌توانند کددستوری #4120*10* (ستاره ده ستاره چهل و یک بیست مربع) را شماره گیری نماید.

- امکان دریافت تمامی بسته‌های موجود در باشگاه با استفاده از امتیاز باشگاه فیروزه‌ای برای تمامی مشترکین فراهم می‌باشد. همچنین در هرسال امتیازات کسب شده توسط مشترک تا پایان سال بعد از آن قابل استفاده است و پس از آن منقضی می‌شود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید