صرفه‌جویی در هزینه‌ها با بسته‌های آبی رایتل‎

صرفه‌جویی در هزینه‌ها با بسته‌های آبی رایتل‎

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، رایتل طرح بسته‌های اینترنت همراه آبی به مشترکین خود را ارائه کرده که هدف آن صرفه‌ جویی در هزینه مشترکین است. براساس گزارشی که توسط روابط عمومی رایتل منتشر شده است این اپراتور به منظور حمایت از تیم محبوب فوتبالی کشورمان استقلال سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری و بسته اینترنت همراه را با عنوان «طرح آبی» به مشترکین خود ارائه کرده است که با خرید آن مشترکین می‌توانند علاوه بر حمایت از تیم خود، از مزایای گوناگون این طرح بهره‌مند شوند.

این بسته‌های شگفت‌انگیز رایتلی با هدف صرفه‌ جویی در هزینه‌ها و بهره‌مندی از اینترنت پرسرعت همراه شامل اینترنت، مکالمه و بسته‌های ترکیبی با اعتبار زمانی روزانه و ماهانه و حجم 4 تا 140 گیگابایت است.

با خرید این بسته‌ها تجربه متفاوتی از سرعت، هزینه به‌ صرفه و کیفیت بالای اینترنت را تجربه کنید. لازم به ذکر است مشترکین رایتلی که طرفدار تیم استقلال هستند پس از شماره‌گیری کددستوری #44* (ستاره چهل و چهار مربع) و عضویت در باشگاه هواداری استقلال با خرید هر یک از بسته‌های اینترنت و استفاده از سایر خدمات رایتل از هدایای ویژه‌ای بهره‌مند می‌شوند.

خرید بسته‌های اینترنت آبی از کددستوری#200* (ستاره دویست مربع)، طریق اپلیکیشن و سامانه «رایتل من» و فروشگاه‌ها و وب‌سایت رایتل امکان‌پذیر است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید