سه تذکر به وزیر ارتباطات درباره فیبر نوری‎

سه تذکر به وزیر ارتباطات درباره فیبر نوری‎

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، در رابطه با قیمت و سرعت اینترنت فیبر نوری نمایندگان مجلس به وزیر ارتباطات تذکر دادند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سه تذکر در رابطه با اینترنت فیبر نوری از طرف 64 نماینده مجلس را دریافت کرد. عصر روز گذشته در جلسه علنی مجلس نمایندگان حاضر سه تذکر کتبی به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عیسی زارع‌ پور در رابطه با قیمت و سرعت اینترنت فیبر نوری دادند و آن را قرائت کردند.

حسین گودرزی نماینده دورود و ازنا در این جلسه به همراه 39 نماینده دیگر در رابطه با ضرورت اعمال قیمت و نظارت بر قیمت‌گذاری حق اشتراک اینترنت پرسرعت فیبر نوری مشترکان با توجه به توان اقتصادی مردم به وزیر ارتباطات تذکراتی دادند.

علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان به همراه 23 نماینده مجلس در ادامه به وزیر ارتباطات در رابطه با الزامی بودن تقویت پوشش‌دهی شبکه اینترنت و تلفن همراه در روستاهای شهرستان طالقان تذکر دادند.

تذکر نماینده کرمان و راور محمد مهدی زاهدی هم به این موضوع اشاره داشت که هزینه اشتراک فیبر نوری متناسب با سرعت اینترنت ارائه‌ شده توسط مخابرات نیست و با توجه به میزان هزینه‌ای که دریافت می‌کنند اینترنت ضعیفی را به کاربران ارائه می‌دهند.

از جمله وعده‌های وزیر ارتباطات می‌توان به اجرای سراسری پروژه فیبر نوری اشاره کرد که براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکنون 4 میلیون خانوار تحت پوشش این پروژه قرار گرفته‌اند و قرار است تا پایان دولت سیزدهم این تعداد به 20 میلیون اتصال افزایش یابد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید