بسته‌های ویژه همراه اول برای دهه فجر و عید مبعث‎

بسته‌های ویژه همراه اول برای دهه فجر و عید مبعث‎

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، همراه اول اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کل کشور به مناسبت در پیش بودن عید مبعث و چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بسته‌های ویژه «اینترنت و مکالمه» را برای کاربران خود در نظر گرفته است.

از 12 تا 22 بهمن 1402 تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستانی همراه اول در سراسر کشور می‌توانند این بسته جذاب و شگفت‌انگیز را خرید و فعالسازی کنند. لازم به ذکر است کاربران در این ایام می‌توانند این بسته ویژه را با تخفیف 60 درصدی خریداری کنند.

این بسته ویژه همراه اول که به مناسبت عید مبعث و ایام دهه فجر به کاربران ارائه شده است شامل 600 دقیقه مکالمه و 10 گیگابایت اینترنت می‌شود که در قالب یک بسته 10 روزه و به صورت ترکیبی به تمامی مشترکان همراه اول ارائه می‌شود.

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند این بسته ویژه را با شماره گیری کددستوری#671*100* (ستاره صد ستاره ششصد و هفتاد و یک مربع) و با تخفیف ویژه تنها با قیمت 39 هزار تومان خریداری کنند.

مشترکین انارستانی برای خرید این بسته لازم است کددستوری #6671*100* (ستاره صد ستاره شصت و شش هفتاد و یک مربع) را شماره گیری کنند و همین بسته را با قیمت 27 هزار تومان خریداری کنند.

همچنین اگر قصدخرید این بسته برای دوستان همراه اولی خود را دارید لازم است کددستوری #67*100* (ستاره صد ستاره شصت و هفت مربع) را شماره گیری کنید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید