ایرانسل به مناسبت روز مادر و روز پدر بسته تخفیفی در نظر گرفته است‎

ایرانسل به مناسبت روز مادر و روز پدر بسته تخفیفی در نظر گرفته است‎

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، ایرانسل به مناسبت گرامیداشت روز مادر و روز پدر برای مشترکین خود بسته‌های ترکیبی تخفیفی شامل 5 ساعت مکالمه درون شبکه و 5 گیگابایت اینترنت رایگان در نظر گرفته است.

براساس گزارشی که روابط عمومی ایرانسل منتشر کرده است اپراتور ایرانسل که اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران می باشد به مناسبت بزرگداشت روز مادر که مصادف با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز پدر که مصادف با سالروز ولادت حضرت علی (ع) است، بسته ترکیبی مکالمه و اینترنت ایرانسلی را با تخفیف ویژه‌ای به کاربران خود ارائه کرده است.

این هدیه ایرانسل که شامل 5 ساعت مکالمه درون‌ شبکه (ایرانسلی) و 5 گیگابایت اینترنت می‌باشد از زمان فعالسازی تا 10 روز اعتبار دارد. همچنین لازم به ذکر است که تمامی مشترکین اعتباری و دائمی این اپراتور به راحتی می‌توانند این بسته را با تخفیف ویژه خریداری کرده و استفاده کنند.

شما می‌توانید از چهارشنبه 13 دی ماه 1402 که مصادف با روز مادر است تا پنج‌شنبه 5 بهمن ماه 1402 که مصادف با روز پدر است، این بسته‌های ترکیبی مکالمه و اینترنت ویژه روز مادر و روز پدر را با قیمت استثنایی 20 هزار تومان خریداری کنید.

برای خرید و فعالسازی این بسته لازم است کددستوری #5* (ستاره پنج مربع) را شماره گیری کرده و یا به سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌ من مراجه کنید. به این موضوع توجه داشته باشید دربازه زمانی گفته شده می‌توانید این بسته را هر چند بار که نیاز دارید خریداری و فعالسازی کنید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید