ایرانسل به مناسبت دهه فجر برای کاربران خود هدایایی در نظر گرفته است‎

ایرانسل به مناسبت دهه فجر برای کاربران خود هدایایی در نظر گرفته است‎

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، اپراتور ایرانسل هدیای ویژه‌ای را به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برای کاربران خود در نظر گرفته است. این هدایا شامل بسته اینترنت هدیه 45 گیگابایتی و مکالمه هدیه ایرانسلی است.

براساس گزارشی که روابط عمومی ایرانسل اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران منتشر کرده است به مناسبت گرامی‌ داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، مشترکین اعتباری و دائمی می‌توانند از هدیه بسته اینترنت و مکالمه ایرانسلی این اپراتور بهره‌مند شوند.

هدیه شگفت‌انگیز 45 گیگابایتی از 12 تا 22 بهمن 1402:

تمامی مشترکان اعتباری و دائمی اینترنت همراه ایرانسل می‌توانند با مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، بخش تکان شگفت‌انگیز و تکان دادن گوشی تلفن‌ همراه شانس خود را برای دریافت بسته اینترنت هدیه 45 گیگابایتی که 24 ساعت اعتبار دارد امتحان کنند.

این بسته روزانه به 450 نفر از مشترکان ایرانسل تعلق می‌گیرد و هر مشترک طی روزهای دهه فجر تنها یک بار می‌تواند از این هدیه بهره‌مند شود.

هدیه مکالمه 5+50:

لازم به ذکر است تمامی مشترکان ایرانسلی می‌توانند به ازای 5 دقیقه مکالمه در هر تماس ایرانسل 50 دقیقه ادامه صحبت خود را از ایرانسل به عنوان هدیه دریافت کنند. این هدیه به مناسبت دهه فجر قابل فعال‌سازی و استفاده است و تا پایان روز 22 بهمن 1402 اعتبار دارد.

مشترکین می‌توانند مکالمه هدیه ایرانسلی را با شماره‌گیری کددستوری #2*1*4444* (ستاره چهل و چهار چهل و چهار ستاره یک ستاره دو مربع) و یا مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل من دریافت کنند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید