امکانات و ویژگی‌های جدید ایرانسل‌ من‎

امکانات و ویژگی‌های جدید ایرانسل‌ من‎

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، از آخرین امکانات و ویژگی‌های جدید سوپراپلیکیشن ایرانسل‌ من می‌توان به امکان «جستجوی درون برنامه‌ای»، «اضافه کردن حساب کاربری فیبرنوری» و «ویجت ایرانسل‌ من» نیز اشاره کرد.

براساس گزارشی که توسط روابط عمومی ایرانسل منتشر شده اشت سوپراپلیکیشن ایرانسل‌ من امکانات و ویژگی‌های جدیدی را با هدف تجربه زندگی دیجیتال برای کاربران و در راستای بهبود تجربه به کاربری آن‌ها اضافه کرده است که می‌توان به امکان جستجوی درون برنامه‌ای، اضافه کردن حساب کاربری فیبرنوری و ویجت ایرانسل‌ من نیز اشاره کرد.

کاربران برای دسترسی به امکانات و قابلیت‌های ایرانسل‌ من با استفاده از امکان جستجوی درون برنامه‌ای می‌توانند عنوان سرویس یا قسمتی از آن را مورد جستجو قرار داده و به راحتی به سرویس مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. همچنین با توجه به برنامه‌های توسعه‌ای ایرانسل برای گسترش پوشش فیبرنوری در سطح کشور کاربران این سرویس می‌توانند حساب فیبرنوری خود را در کنار سایر حساب‌های ایرانسلی مدیریت کرده، بسته‌های فعال را مشاهده و اقدام به خرید بسته جدید کنند.

از جمله ویژگی‌های دیگری که به تازگی به سوپراپلیکیشن ایرانسل‌ من اضافه شده است می‌توان به ویجت ایرانسل‌ من اشاره کرد که به صفحه اصلی تلفن‌ همراه اضافه شده و کاربران با کمک آن و بدون این که اپلیکیشنی را باز کنند به امکاناتی از جمله خرید بسته، مشاهده موجودی، اعتبار حساب، جیب‌ جت و… دسترسی پیدا می‌کنند.

به تازگی برای شماره‌های غیر ایرانسلی هم استفاده از خدمات سوپراپلیکیشن ایرانسل‌ من با هدف تجربه زندگی دیجیتال امکان‌پذیر شده است.

کاربران ایرانسلی و غیرایرانسلی به منظور ورود به این سوپراپلیکیشن و استفاده از خدمات دیجیتال آن مانند پرداخت قبوض خدماتی، درخواست تاکسی آنلاین، خدمات خودرویی، سفارش آنلاین غذا، خرید بیمه آنلاین، خرید از وب‌ سایت‌های پرطرفدار، رزرو هتل و اقامتگاه، خرید و فروش آنلاین سهام و…، در کنار ویژگی‌ها و امکانات جدید لازم است آخرین نسخه ایرانسل‌ من را از طریق وب‌ سایت ایرانسل یا فروشگاه‌های نرم‌افزاری مختلف (گوگل‌پلی، مایکت، چارخونه و…) دانلود و نصب کنند.

سوپراپلیکیشن ایرانسل‌ من با بیش از 20.3 میلیون کاربر فعال ماهانه و بیش از 50 میلیون نصب این ویژگی‌ها و امکانات را با هدف بهره‌مندی عموم از ویژگی‌های کاربردی این اپلیکیشن و کمک به تحقق زندگی دیجیتال برای همه افراد ارائه کرده است.

ایرانسل‌ من با استفاده از قابلیت «تکان شگفت‌انگیز»، جوایزی برای کاربران خود در نظر گرفته است. کاربران برای بهره‌ مندی از این جوایز لازم است تا آخرین نسخه از سوپراپلیکیشن را نصب کرده و وارد نسخه اندروید یا وب اپلیکیشن شده و با تکان دادن تلفن‌ همراه در نسخه اندروید یا ضربه زدن روی تصویر تخم‌ مرغ در نسخه تحت وب امتیاز به دست آورند.

همچنین کاربران می‌توانند یک بار در روز از این ویژگی استفاده کنند و پس از کسب امتیاز در پایان آذر ماه 1402 برنده جوایز 10 میلیونی و پلی‌استیشن 5 در قرعه‌ کشی ایرانسل‌ من شوند. همچنین کاربران «سرویس‌های طلایی» ایرانسل‌ من علاوه بر این که درصدی از مبلغ هر تراکنش از این بخش به کیف پول دیجیتال آن‌ها افزوده می‌شود می‌توانند در هر ماه در قرعه‌ کشی یک جایزه به ارزش 100 میلیون تومان یا 100 میلیون تومان پول نقد شرکت کنند و شانس خود را امتحان کنند.

تمامی جوایز ایرانسل من و جشنواره‌ها در بخش جدیدی با نام «نبض زندگی دیجیتال» در این اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار دارد تا از امتیازها، جوایز و وضعیت قرعه‌ کشی‌های فعال مطلع شوند.

13 بهمن 1401 با حضور دکتر عیسی زارع‌ پور وزیر ارتباطات و فناوری‌ اطلاعات و دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، نسل جدید سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌ من مورد بهره‌ برداری قرار گرفت. این پروژه از تابستان 1400 آغاز شد و به واسطه تیم‌های داخلی ایرانسل و به شکل کاملاً بومی توسعه پیدا کرد.

این پروژه در رابطه با هدف کلان بومی‌ سازی سامانه‌های وابستگی و استراتژیک هر چه کمتر با شرکت‌های خارجی مطرح شد و خوشبختانه بعد از گذشت یک‌سال توانست با موفقیت به اولین انتشار رسمی خود دست پیدا کند.

این اپلیکیشن به صورت Cloud-Native و با به‌ کارگیری بهترین فناوری‌های حوزه نرم‌ افزار توسعه پیدا کرد و هدف آن تبدیل شدن به بزرگترین سوپر اپلیکیشن ایران است.

مهم ترین ویژگی‌های این نرم‌افزار شامل خط تولید کد کاملاً اتوماتیک شده (CI/CD)، معماری میکرو سرویسی (Micro-Service)، سیستم مدیریت محتوا (CMS)، تجربه کاربری بسیار بهبود یافته و مانیتورینگ بلادرنگ در همه سطوح است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید