امسال سال گوشی‌های ارزان خواهد بود

امسال سال گوشی‌های ارزان خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، امسال بسیاری از تولیدکنندگان مطرح و شناخته شده تلفن موبایل قصد دارند طیف وسیعی از گوشی‌های ارزان‌قیمت را به بازار ارائه کنند.

گوشی

بر اساس اعلام ریلمی، در سال جاری میلادی دو گوشی ارزان‌قیمت از سری جدید نوت به بازار ارائه می‌شود. همچنین این شرکت در گذشته از اولین گوشی اقتصادی جدیدش با نام ریلمی نوت 50 رونمایی کرد.

بر اساس گفته‌های مدیرعامل ریلمی اروپا، این شرکت برنامه ریزی کرده است که دو گوشی تحت سری نوت را در ماه‌های آینده معرفی کند. شایعات قبلی به معرفی گوشی ریلمی نوت 1 در آینده‌ی نزدیک اشاره داشتند.

اینگونه گفته می‌شود که قیمت گوشی ریلمی از سری نوت از قیمت گوشی شیائومی و قیمت گوشی سامسونگ در بخش بهترین گوشی‌های اقتصادی کمتر است و در محدوده‌ی 100 دلار خواهد بود. همچنین این موضوع می‌تواند مشتریان جدیدی را به سمت ریلمی جذب کند.

بجز هند، سری نوت ریلمی در اکثر بازارهای آسیایی عرضه می‌شود، به این دلیل که در حال حاضر ریلمی، در هند یک زیربرند به نام نارزو دارد و محصولات میان‌رده و اقتصادی‌اش را با این نام در هند به فروش می‌رساند.

ریلمی امید دارد که همراه با بالا بردن کیفیت و پایین آوردن قیمت گوشی در سال 2024 بتواند 10 میلیون واحد از گوشی‌های سری نوت را به فروش برساند.

علاوه‌براین، ریلمی وعده به روزرسانی بیشتر و گارانتی طولانی‌تر را به خریداران سری نوت داده است.

به احتمال زیاد گوشی جدید ریلمی نوت 1 مجهز به نمایشگر 6٫67 اینچی اولد با وضوح +Full HD و نرخ نوسازی 120 هرتز می‌باشد. وظیفه‌ی تأمین انرژی دستگاه را باتری 5٬000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 وات برعهده خواهد داشت.

همچنین شرکت‌های به نام سامسونگ و شیائومی نیز برنامه‌هایی برای عرضه‌ی گوشی‌های اقتصادی بیشتر به بازار دارند؛ همین موضوع کار و پیشرفت ریملی را در برابر رقبای قدرتمندش در بازار گوشی‌های ارزان‌قیمت سخت می‌کند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید