الزام بروزرسانی آگهی‌های تلفن ثابت از اول آذر 1400

الزام بروزرسانی آگهی‌های تلفن ثابت از اول آذر 1400

بروزرسانی آگهی‌ها در سایت رند یکی از بخش‌های مورد توجه کاربران می‌باشد این سرویس کمک می‌کند تا آگهی‌ها در صفحات نتایج جستجو ارتقا پیدا کند. هرچه آگهی بروز تر باشد در صفحه نتایج جستجو ، تقدم بالاتری برای نمایش خواهد داشت و نسبت به سایر آگهی‌ها بهتر دیده شود.

بروزرسانی

مجموعه رند جهت افزایش رضایت کاربران و بروز نگه داشتن آگهی‌ها، مواردی که بیش از 40 روز از درج آن‌ها در سایت گذشته و اقدام به بروزرسانی آگهی نشده باشند را به منظور عدم موجودی تلقی کرده و آگهی به صورت خودکار از سایت حذف می‌شود. با توجه به نوسانات بازار و تغییر قیمت‌ها، عدم حذف آگهی‌های قدیمی با قیمت‌های قدیمی موجب سردرگمی خریداران و نارضایتی فروشندگان معتبر و بروز در سایت می‌شود.

برای استفاده از سرویس بروزرسانی لزوما نیاز به خرید بسته‌های بروزرسانی نیست و انجام 1 بار بروزرسانی در روز رایگان می‌باشد.

تا به امروز بدون انجام بروزرسانی در بخش تلفن ثابت، تا زمانی که فروشنده اقدام به حذف آگهی نمی‌کرد موارد درج شده در سایت باقی می‌ماند. از تاریخ یکم آذر ماه 1400 مانند بخش سیم کارت در صورتی که آگهی بروزرسانی نشده باشد و از زمان درج و یا آخرین بروزرسانی 40 روز گذشته باشد آگهی به صورت خودکار از سایت حذف می‌شود.

برای انجام بروز رسانی، ابتدا وارد پنل کاربری خود شوید. از منوی سمت راست پنل، گزینه‌ی بروزرسانی غیر‌خودکار را انتخاب نمایید.با کلیک بر روی دکمه ی آبی رنگی که روی آن کلمه ی "بروز رسانی" درج شده است بروزرسانی انجام می‌شود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید