راهنما: سیم‌کارت - سیم‌کارت

راهنمای فروش تلفن ثابت

راهنمای فروش تلفن ثابت :

درج آگهی فروش تلفن های ثابت در سایت رند رایگان است اما جهت فروش بهتر و سریعتر شماره تلفن ثابت خود پیشنهاد می کنیم به نکات و امکانات ارزش افزوده ای که در پی می آید و به فروش سریعتر شماره شما کمک می کند ، توجه فرمایید :



قیمت گذاری مناسب :

اساسا موضوع قیمت گذاری برای فروش هر کالا یا خدمتی ، بسیار حساس است. درج قیمت منطقی به فروش بهتر و سریعتر تلفن ثابت شما ، کمک قابل توجهی می کند. توجه داشته باشید که درج قیمت خیلی ارزان موجب تردید کاربران در برقراری تماس با شما می شود و از سوی دیگر درج قیمت خیلی گران هم موجب عدم رقبت کاربران به خرید از شما خواهد شد. نکته مهم دیگر این است که ترجیحا سعی کنید از گزینه های بالاترین پیشنهاد و غیره .... استفاده نکنید.




انتخاب صحیح نوع رند :  

نوع رند یکی از مشخصاتی است که بسیاری از کاربران در زمان جستجو جهت خرید تلفن ثابت از آن استفاده می کنند. در نسخه جدید سایت رند ، این امکان فراهم گردیده است که در صورت قرار گرفتن شماره شما در بیش از یک طبقه از انواع رند ، شما بتوانید تا سقف 5 نوع رند برای تلفن ثابت خود انتخاب نمایید و طبیعتا در صورت انتخاب هر یک از آن انواع رند توسط خریداران ، شماره شما به عنوان یکی از نتایج جستجو نمایش داده خواهد شد.

توجه داشته باشید که ، از طرفی عدم استفاده صحیح از این امکان شانس فروش شماره شما را کم خواهد نمود و از طرف دیگر استفاده بی مورد و انتخاب انواع رندی که متناسب با تلفن ثابت شما نیست ، می تواند حتی موجب مسدود شدن حساب کاربری شما گردد. بنابراین توصیه می کنیم علاوه بر مطالعه بخش قوانین و مقررات سایت ، قسمت راهنما و تعریف انواع رند را مطالعه نموده و سپس با دقت ، نوع یا انواع رند متناظر با شماره تلفن ثابت خود را مطابق با آن تعاریف به صورت صحیح انتخاب نمایید.



نحوه نمایش سیم کارت در سایت :  

انتخاب نحوه نمایش درست شماره شما نیز می تواند کمک قابل توجهی به فروش بهتر آن کند. شما در زمان درج آگهی فروش تلفن ثابت می توانید مطابق با شرایطی که احساس می کنید ، شماره شما بهتر خوانده و یا دیده می شود ، از امکان فاصله گذاری بین ارقام آن استفاده کنید. بنابراین سعی کنید ، از این امکان نیز به طور صحیح استفاده کنید.



ویژه کردن شماره تلفن ثابت :  

ویژه کردن یک تلفن ثابت ، کمک شایانی به افزایش ضریب احتمال بازدید و طبعا ضریب احتمال فروش آن می کند. چراکه اولین مبنای نمایش خطوط در صفحه نتایج جستجو ، ویژه بودن شماره تلفن ثابت است. شماره های ویژه در سایت رند ، به سه سطح VIP ، سه ستاره و تک ستاره طبقه بندی می شوند. پیشنهاد می کنیم ، حتما با مراجعه به صفحه تعرفه ها ، فهرست کامل مزایا و قیمت های انواع ویژه را مطالعه نمایید. نکته قابل ذکر در اینجا تعرفه بسیار مناسب ویژه ها در سایت است. به نحوی که شما می توانید ، فقط با پرداخت 1000 تومان به مدت 30 روز اقدام به ویژه نمودن شماره های خود کنید.



بروز رسانی به موقع :  

اطلاع خریداران از اینکه شماره آگهی شده برای فروش ، در زمان مشاهده آن موجود بوده و در همان لحظه ، امکان خرید آن وجود دارد بسیار مهم است. بنابراین در سایت رند اعلام زمان بروزرسانی شماره تلفن ثابت یکی از ستون های اصلی نمایش نتایج جستجو است. علاوه بر این ، یکی از مبناهای اصلی نمایش شماره های تلفن ثابت در صفحات سرچ بروزرسانی آنها است و هرچه شماره شما بروز تر باشد در صفحه نتایج جستجو ، تقدم بالاتری برای نمایش خواهد داشت.
در سایت رند هر تلفن ثابت در طول 24 ساعت ، فقط یکبار امکان بروزرسانی به صورت رایگان دارد. اما سرویس های 2 ، 5 و 7 بار بروزرسانی با قیمت های مناسب در سایت وجود داشته ، که با خرید آنها می توانید به مدت یک ماه ، هر روز و به تعداد خریداری شده ، شماره های خود را بروزرسانی کنید. جهت اطلاع از این سرویس ها ، به صفحه تعرفه ها از منوی سمت چپ سایت مراجعه نمایید.



روش های تبلیغاتی خاص :  

وب سایت رند برای تبلیغ یک شماره تلفن به صورت مجزا ، امکانات جالب توجه دیگری نیز در نظر گرفته که از آن جمله می توان به درج شماره تلفن ثابت در ویترین صفحه خانه و یا نمایش بنر در صفحات مرتبط با جستجوی شماره اشاره کرد. جهت استفاده از این امکانات می توانید از قسمت تماس با ما با بخش فروش و بازرگانی سایت تماس حاصل نمایید.

قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید