راهنما: سیم‌کارت - سیم‌کارت

راهنمای فروش سیم کارت

درج آگهی فروش سیم کارت در سایت رند رایگان است اما جهت فروش بهتر و سریعتر شماره خود پیشنهاد می کنیم به نکات و امکانات ارزش افزوده ای که در پی می آید و به فروش سریعتر شماره شما کمک می کند ، توجه فرمایید :

 

قیمت گذاری مناسب :

اساسا موضوع قیمت‌گذاری برای فروش هر کالا یا خدمتی، بسیار حساس است. درج قیمت منطقی به فروش بهتر و سریع‌تر سیم‌کارت شما ، کمک قابل توجهی می‌کند. توجه داشته باشید که درج قیمت خیلی ارزان موجب تردید کاربران در برقراری تماس با شما می‌شود و از سوی دیگر درج قیمت خیلی گران هم موجب عدم رقبت کاربران به خرید از شما خواهد شد. نکته مهم دیگر این است که ترجیحا سعی کنید از گزینه‌های تماس بگیرید و توافقی استفاده نکنید.
 

نحوه نمایش سیم کارت در سایت :  

انتخاب نحوه نمایش درست شماره شما نیز می‌تواند کمک قابل توجهی به فروش بهتر آن کند. شما در زمان درج آگهی فروش سیم‌کارت می‌توانید مطابق با شرایطی که احساس می‌کنید، شماره شما بهتر خوانده و یا دیده می شود، از امکان فاصله‌گذاری بین ارقام آن استفاده کنید. بنابراین سعی کنید از این امکان نیز به طور صحیح استفاده کنید.
 

ویژه کردن سیم کارت :  

ویژه کردن یا شتاب‌دهی یک سیم‌کارت ، کمک شایانی به افزایش ضریب احتمال بازدید و طبعا ضریب احتمال فروش آن می‌کند. چراکه اولین مبنای نمایش خطوط در صفحه نتایج جستجو، ویژه بودن سیم‌کارت است. سیم‌کارت‌های ویژه در سایت رند به سه سطح VIP ، سه ستاره و تک ستاره طبقه بندی می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم ، حتما با مراجعه به صفحه تعرفه‌ها در پنل کاربری خود ، فهرست کامل مزایا و قیمت‌های انواع ویژه را مطالعه نمایید.
 

به روز رسانی به موقع :  

اطلاع خریداران از اینکه شماره آگهی شده برای فروش، در زمان مشاهده آن موجود بوده و در همان لحظه امکان خرید آن وجود دارد بسیار مهم است. بنابراین در سایت رند اعلام زمان بروزرسانی سیم‌کارت یکی از ستون‌های اصلی نمایش نتایج جستجو است. علاوه بر این یکی از مبناهای اصلی نمایش خطوط در صفحات سرچ بروزرسانی آنها است و هرچه شماره شما بروزتر باشد در صفحه نتایج جستجو تقدم بالاتری برای نمایش خواهد داشت.
 

   

قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید