تست اینترنت فوق سریع در تهران انجام شد

تست اینترنت فوق سریع در تهران انجام شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند و به نقل از شرکت مخابرات ایران ، معاون شرکت مخابرات ایران از تست و راه ‌اندازی سرویس اینترنت پرسرعت در بستر فیبر نوری با سرعت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه برای یکی از مجتمع های تجاری در تهران خبر داد. مدیر کل روابط عمومی مخابرات ایران ، داوود زارعیان در این خصوص گفت: اینترنت پرسرعت ۱۰۰ مگابیتی در بستر فیبر نوری برای اولین بار در یکی از مجتمع‌ های تجاری اداری در تهران با حضور رسول سرائیان مدیرعامل مخابرات ایران ، تست و راه اندازی شده است.

اینترنت فوق سریع
زارعیان افزود: در این سرویس از فناوری FTTH بر بستر فیبرنوری استفاده شده که شرایط دسترسی کاربران به اینترنت پر سرعت را از طریق فیبرنوری ایجاد می کند. معاون شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه این تکنولوژی برای اولین بار در یک مجتمع تجاری در تهران به کار گرفته شده ، خاطرنشان کرد: از این روش ، واحدهای تجاری این مجتمع از اینترنت پرسرعت روی فیبرنوری تا سقف سرعت ۱۰۰مگابیت استفاده نمایند ، در همین حال اجرا و راه ‌اندازی این طرح که به عنوان آزمایش درنظر گرفته شده ، می ‌تواند به سایر کاربران مخابرات نیز عمومیت داده شود.

وی افزود: از این رو درصورت انجام موفقیت آمیز این تجربه ، از این خدمت می توان برای استفاده از اینترنت عمومی کاربران در منطقه های تجاری و عمومی استفاده کرد. شایان ذکر است قبل از این در مهر ماه سال ۱۳۹۵ و هم زمان با نمایشگاه تله ‌کام ، شرکت مخابرات از سرویس 2 VDSL که امکان دسترسی به اینترنت ۱۰۰مگابیتی را روی ADSL برای کاربران ایجاد می نماید به صورت آزمایشی بهره برداری کرد که در این سرویس ، امکان عرضه سرعت ۱۰۰مگابیتی حداکثر تا فاصله ۱۲۰۰متری در بستر کابل مسی ، قابل عرضه می باشد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید